Yes !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Moar2011

vi har IDAG fået ok for at købe vores drømmehus !!! - der skal laves en del både inde og ude, men vi er så KLAR til at tag fat ! ..
vi kan sleeet ikke få armene ned, men samtidlig er det os stadig lidt uvirkeligt ..
vi skal skrive under på OONSDAG !! ..
Ihh altså bare det at få egen have, komme til en mindre børne venlig by , kan give sønnen sit eget værelse, og HAVE ... jamen det vidunderligt

mit spørgmål er så, vi har derved valgt at flytte sønnen til en DP i vores by vi kommer til at bo i, det ville spare ham for at skulle op kl 5 og først ville være hjemme igen kl 17..
men ringer man til kommunen og snakker med dem om en flytning af sønnen ?
er det normalt at man er lidt trist, nervøs og bekymret ved at skulle flytte ham, fordi man ren faktisk er rigtig glad for hans VS ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nettemor

Tillykke

Det skal nok blive godt.. Det er så fedt at have sit eget. Og en have er guld værd!!

Ja det er helt normalt. Det er jo et stort skridt og det vil altid være spændende hvordan Storm vil reagere på det.. Men du vil sikkert opdage at du har bekymret dig unødvendigt

Anmeld

16. august 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

Tillykke

Det skal nok blive godt.. Det er så fedt at have sit eget. Og en have er guld værd!!

Ja det er helt normalt. Det er jo et stort skridt og det vil altid være spændende hvordan Storm vil reagere på det.. Men du vil sikkert opdage at du har bekymret dig unødvendigt

tror måske os bare jeg er bekymret om hvilken dame man får, og om storm kommer til at kunne lide at være der frem for hans vuggestue, som han næsten fra dag 1 er glad for heh..

men ja, det nok unødvendige bekymringer.

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Storms-Mor skriver:

tror måske os bare jeg er bekymret om hvilken dame man får, og om storm kommer til at kunne lide at være der frem for hans vuggestue, som han næsten fra dag 1 er glad for heh..

men ja, det nok unødvendige bekymringer.

Du skal vel ud og besøge dp'en inden opstart- og så kan du jo se om kemien er der..

Anmeld

16. august 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

Du skal vel ud og besøge dp'en inden opstart- og så kan du jo se om kemien er der..

ja den skal jeg helt sikkert. samlige dp hihi (gas selvfølgelig) men synes det klogest er at spare tid ved at flytte ham end at gør hverdagen stresset.

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Storms-Mor skriver:

ja den skal jeg helt sikkert. samlige dp hihi (gas selvfølgelig) men synes det klogest er at spare tid ved at flytte ham end at gør hverdagen stresset.

Ja det vil det helt sikkert

Og hvis det er en lille by er det jo også fint at komme lidt ind på byen og lære lidt folk at kende..

Anmeld

16. august 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

Ja det vil det helt sikkert

Og hvis det er en lille by er det jo også fint at komme lidt ind på byen og lære lidt folk at kende..

ja lige præcis .
igår hilste vi på 2 af naboerne

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Storms-Mor skriver:

ja lige præcis .
igår hilste vi på 2 af naboerne

det skader ikke

Anmeld

16. august 2012

Jemion

Storms-Mor skriver:

vi har IDAG fået ok for at købe vores drømmehus !!! - der skal laves en del både inde og ude, men vi er så KLAR til at tag fat ! ..
vi kan sleeet ikke få armene ned, men samtidlig er det os stadig lidt uvirkeligt ..
vi skal skrive under på OONSDAG !! ..
Ihh altså bare det at få egen have, komme til en mindre børne venlig by , kan give sønnen sit eget værelse, og HAVE ... jamen det vidunderligt

mit spørgmål er så, vi har derved valgt at flytte sønnen til en DP i vores by vi kommer til at bo i, det ville spare ham for at skulle op kl 5 og først ville være hjemme igen kl 17..
men ringer man til kommunen og snakker med dem om en flytning af sønnen ?
er det normalt at man er lidt trist, nervøs og bekymret ved at skulle flytte ham, fordi man ren faktisk er rigtig glad for hans VS ? ..

Tillykke

Kender følelsen vi har lige skrevet under på drømmehuset idag

Anmeld

16. august 2012

Moar2011

Nettemor skriver:

det skader ikke

tværdigmod hihi ..
og så det et børne kvater. lige ved siden af os, bor en familie hvor børnene er 5 og 0 år.
og større børn i de andre 3huse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.