Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søde kælenavne til barn og kæreste?
Eller køre i den bare på "skat" til manden og "lille skat" til det lille pus?
Jeg er anonym da jeg er ret ung, og helst ikke vil have kommentare om min alder omkring børn osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Manden må finde sig i at blive kaldt ved sit navn. Han bruger heller ikke kælenavn på mig.
Men børnene er min lille lærke (det hedder hun ikke) og min lille termos.
Anonym skriver: Søde kælenavne til barn og kæreste? Eller køre i den bare på "skat" til manden og "lille skat" til det lille pus? Jeg er anonym da jeg er ret ung, og helst ikke vil have kommentare om min alder omkring børn osv.
Jeg kalder min mand alt! Fra skat til nullermand
Bebsen ligger stadig i maven, og lige nu kalder vi ham mest Ollie, han skal hedde Oliver Og ellers lille fis og diverse ting
Søde kælenavne til barn og kæreste? Eller køre i den bare på "skat" til manden og "lille skat" til det lille pus? Jeg er anonym da jeg er ret ung, og helst ikke vil have kommentare om min alder omkring børn osv.
Her er den obligatoriske "skat" til manden, og så har vi en masse tossede kælenavne når der skal fedtes for noget Madeleine har heddet mus fra nyfødt af, ellers er myg og myre det jeg bruger mest for tiden, eller leine (fra hendes navn)
min kæreste:
skatter
skat
Vores dreng:
daniel
mulle
Mig:
nuller gøj
putte
Min mand kalder jeg muldvarp han hedder Jeppe :-) og Johanne kalder jeg mange forskellige søde ting som bl.a. trutfis og cupcake :-)
Monica
sød tråd du har lavet :-)
Min kæreste:
• Skat
• Mand
Vores søn:
• Bassen
• Monster
• Mors dreng
• Baryler
• Røver-Banditten
• Ninky
• Ninky-Nonken
Lillesøster i maven:
• Lillepigen
• Freysen
• Frøken Alba
• Lille Alba
Her bliver manden min kaldt for:
Skat
honey bunny
prutteprinsen
min elskede hustru
elskede
drengene bliver kaldt:
englebasserne
basserne
Lino-basse (storebror)
Gab-basse (lillebror)
bebberne
bebserne
mine græske gude.
skattebasse
lillemand.
bøllerne
bisse
og sikkert flere.
Laura bliver kaldt Lillefisen, fritten, mors mus, frøken Frost og Lauratius
Her kaldes kæresten for putte/putti eller skatte - men kun når vi er alene. Når jeg omtaler ham overfor andre (kun når han ikke er der), kalder jeg ham min mand/manden eller Andreas, som han hedder. Vennerne kalder ham Andrea/And, men det gør jeg ALDRIG. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128