desperat brug for barnevogns hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. august 2012

christina92

Godaften folkens..

Nu fik vi endelig hentet overdelen til vores kombivogn og det fungere bare SLET ikke for os.. der er flere ting som bare ikke dur. Så vi vil af med den igen. Barnevognskassen regner vi med at kunne komme af med som al mulig andet "ny-købt".. Klapvognsdelen beholder vi enten eller forsøger at sælge, den har vi nemlig købt brugt.

Problemet er nu at der er 7 uger til termin og vi står uden den fjerneste ide om hvad vi så gør?

Det er mest i forhold til at skulle finde de ekstra penge på 2*SU at 7 uger er kørt tid.

Er der noget som kender en god barnevogn som kan være i en Opel Corsa, eller anden lille bil?? Har desperat brug for hjælp. Mine hormoner kan slet ikke holde til at der ikke er styr på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Kofoed.

Hvad er problemet da med vognen?

En brugt barnevogn behøver ikke koste så meget og stadig vænne ordentlig.

Anmeld

16. august 2012

christina92

Kofoed. skriver:

Hvad er problemet da med vognen?

En brugt barnevogn behøver ikke koste så meget og stadig vænne ordentlig.

den er faktisk bare ret upraktisk

Stykket imellem kalechen og styret er utrolig kort og da jeg ikke er ret høj vil det være et problem for mig at få hende ned i den. b.la.

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

christina92 skriver:

Stykket imellem kalechen og styret er utrolig kort og da jeg ikke er ret høj vil det være et problem for mig at få hende ned i den. b.la.

Ja okay, træls. Håber i finder en løsning. Har i nogen der kan lige ud ellers, hvis det skal være en ny god vogn?

Anmeld

16. august 2012

An&Jo

christina92 skriver:

vil brugt være okay??

Så kan jeg lave en hurtig søgning for jer hvis du fortæller hvor i landet i bor (altså bare om det er nordjylland, sønderjylland osv) og hvilken prisklasse i vil have den i??

Anmeld

16. august 2012

2babygirls

christina92 skriver:

Godaften folkens..

Nu fik vi endelig hentet overdelen til vores kombivogn og det fungere bare SLET ikke for os.. der er flere ting som bare ikke dur. Så vi vil af med den igen. Barnevognskassen regner vi med at kunne komme af med som al mulig andet "ny-købt".. Klapvognsdelen beholder vi enten eller forsøger at sælge, den har vi nemlig købt brugt.

Problemet er nu at der er 7 uger til termin og vi står uden den fjerneste ide om hvad vi så gør?

Det er mest i forhold til at skulle finde de ekstra penge på 2*SU at 7 uger er kørt tid.

Er der noget som kender en god barnevogn som kan være i en Opel Corsa, eller anden lille bil?? Har desperat brug for hjælp. Mine hormoner kan slet ikke holde til at der ikke er styr på det

Vi har en golf 5, som er samme str bil, og der kan vores Odder Victory fint være i bagagerummet.

Anmeld

16. august 2012

mil-ka

christina92 skriver:

Godaften folkens..

vil du sælge overdelen? Hvad for en combivogn er det?

Anmeld

16. august 2012

christina92

An&Jo skriver:

vil brugt være okay??

Så kan jeg lave en hurtig søgning for jer hvis du fortæller hvor i landet i bor (altså bare om det er nordjylland, sønderjylland osv) og hvilken prisklasse i vil have den i??

Ja det må det gerne! Det vigtigste lige nu er at den kan være i bilen. Bare kassen kan, er det okay at stellet skal hænges bag på.

Vi bor i midt jylland og tænker en 2000-3000 kr. hvis det er muligt.

Tusind tak fordi du vil hjælpe

Anmeld

16. august 2012

christina92

mil-ka skriver:

vil du sælge overdelen? Hvad for en combivogn er det?

Det er en Brio sing..

Hvis vi ikke kan levere den tilbage til butikken vil vi nok godt..

Anmeld

16. august 2012

An&Jo

christina92 skriver:

Ja det må det gerne! Det vigtigste lige nu er at den kan være i bilen. Bare kassen kan, er det okay at stellet skal hænges bag på.

Vi bor i midt jylland og tænker en 2000-3000 kr. hvis det er muligt.

Tusind tak fordi du vil hjælpe

super, jeg kigger hvad jeg kan finde og så linker jeg til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.