Er totalt Paranoid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Lusi

Hver gang jeg har ondt i halsen..
Har haft det i to uger nu og har været til lægen med det, så ved denne gang at det bare er en virus..
Men hvorfor jeg er så paranoid er fordi, da jeg var gravid, blev jeg syg, med feber, ondt i halsen og begyndte så også at kaste op i stride strømme 

Jeg blev indlagt på rigshospitalet, fordi jeg har sukkersyge og intet havde fået ned i flere dage (er ret vigtigt med sukkersyge).
Kunne ikke engang synke mit eget spyt og måtte have en pose, som jeg kunne spytte det ud i hver gang og om natten, måtte jeg ligge med et håndklæde, så savlen bare frit kunne løbe, ellers fik jeg slet ikke sovet 

Nå, men de kom frem til, ved at stikke en tingest gennem næsen på mig og ned i halsen, at jeg havde en Børnesygdom, som de så aldrig havde set en voksen have før.
Det var betændelse/ byld på strubelåget og så skulle jeg så ellers ligge på intensiv og ha ilt og hvad ved jeg, fordi de var bange for jeg ville blive kvalt

Da det ikke ligefrem gik i sig selv igen, begyndte de at snakke om en operation..
De kunne nok bare gøre det gennem munden og bare med lokalbedøvelse, men de var ikke helt sikre, men da jeg var 7 måneder henne, ville de allerhelst gøre det på den måde..
Må altså indrømme aj jeg sagde at jeg VILLE have fuld narkose, når de skulle rode rundt helt ned i halsen på mig

Nå men de sagde også at hun havde det fint i maven på mig og kunne godt klare narkosen, men havde det godt nok dårligt med det alligevel.
Kom så ned på operationsstuen og der kom en overlæge og kiggede på mig, stak den der tingest ned i halsen på mig igen og spurgte hvad de havde gang i (de andre læger) for det var da blevet meget pænere og han synes bestemt ikke der var nogen grund til at skære i mig og da SLET ikke når jeg også var gravid..
Så jeg slap..

Men er bare SÅ belastende for hver gang jeg har ondt i halsen, er jeg vildt bange for det er dét igen

Men ville egentlig ik så meget med det her indlæg, end bare at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.