har testet positiv i dag..hvilke vitaminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

har testet positivt i dag..så derfor stadig ano..

men hvilke vitaminer skal jeg tage..de der gravitamin..dækker de det hele de første 10 uger?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Tulle83

Hejsa

Jeg fik af vide på apoteket, at Gravitamin skulle dække det hele, ja Har dog ikke selv været hos lægen og fået det bekræftet endnu. Men efter hvad jeg kan se på pakken skulle det hele været dækket såfremt man selvfølgelig spiser en varieret kost ved siden af

Anmeld

16. august 2012

mulle85

det er gravitaminer du skal spise

Anmeld

16. august 2012

Lady Marion <3

Er der folinsyre i gravitamin ?? Hvis ikke skal du i gang med det med det samme

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

Gravitamin indeholder det du skal have, dog ikke nok fiske olie, kalk og jern. Det skal tages ved siden af.

Jeg har ikke kunne overskue selv at søge rundet i de forskellige producenteres tilbud, så jeg valgt bare at bruge gravitamin serien, hvor der både er multi pillen med folinsyre, fiskeolie pillen, kalk pillen og jern pillen. Og de har også til kvinden der ammer og d-vitamin til den nyfødte. Det er nok dyrer end hvis man lige giver sig tid til at gennemskue andre alternativer, men så sparer jeg et andet sted

Anmeld

17. august 2012

Tullepoder

Her brugte/bruger jeg apotektes gravid piller og fra uge 10 skal du også tage jern..

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

Lady Marion <3 skriver:

Er der folinsyre i gravitamin ?? Hvis ikke skal du i gang med det med det samme

det er der

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

Miss BananaHammock skriver:

Gravitamin indeholder det du skal have, dog ikke nok fiske olie, kalk og jern. Det skal tages ved siden af.

Jeg har ikke kunne overskue selv at søge rundet i de forskellige producenteres tilbud, så jeg valgt bare at bruge gravitamin serien, hvor der både er multi pillen med folinsyre, fiskeolie pillen, kalk pillen og jern pillen. Og de har også til kvinden der ammer og d-vitamin til den nyfødte. Det er nok dyrer end hvis man lige giver sig tid til at gennemskue andre alternativer, men så sparer jeg et andet sted

der er kalk i gravitamin

Anmeld

17. august 2012

M&N

Hej hvis det er så har jeg Gravitamin piller til salg Jeg har ikke spist dem  i denne graviditet da jeg hader at sluge piller men de har det hele og er rigtig gode

Og tillykke med graviditeten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.