Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Eeeej, dårlig dårlig samvittighed Jeg så dig faktisk med klapvogn den anden dag, jeg arbejder jo i Birkerød nu. Er du hjemme i morgen, så kan jeg komme forbi med dem og så er de alle tre dine for 40 kr
Eeeej, dårlig dårlig samvittighed
Jeg så dig faktisk med klapvogn den anden dag, jeg arbejder jo i Birkerød nu.
Er du hjemme i morgen, så kan jeg komme forbi med dem og så er de alle tre dine for 40 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Og standen er fin uden krøllede sider, farveblyant, tusch osv osv?
Og standen er fin uden krøllede sider, farveblyant, tusch osv osv?
Forsiden på den ene Troldepus har et lille krøllet hjørne men ellers er de alle fine
CamillaSoefelt skriver: Det går nok!Ej hvor arb du??Skal vi ik sige 30.-?
Det går nok!Ej hvor arb du??Skal vi ik sige 30.-?
Jeg arbejder som hjemmesygeplejerske, så jeg kører rundt og kan sagtens komme forbi dig
Joo, så pyt da
132319 skriver: Jeg arbejder som hjemmesygeplejerske, så jeg kører rundt og kan sagtens komme forbi dig Joo, så pyt da
132319 skriver: Forsiden på den ene Troldepus har et lille krøllet hjørne men ellers er de alle fine
Ja ok, det er til at overse
Hva sir du til 70 inkl i en hurtig handel
HeidiØ skriver: Ja ok, det er til at overse Hva sir du til 70 inkl i en hurtig handel
Tror de sniger sig op på 40 kr at sende, så det synes jeg er for lidt. Følebogen har i sig selv kostet 100 kr fra ny.
CamillaSoefelt skriver: Nå hvor fedt!! Skal op og spise frokost i gågaden med en gammel kollega ved en 11-12 tiden... Hvad tid ku du komme forbi hvis det var?
Nå hvor fedt!! Skal op og spise frokost i gågaden med en gammel kollega ved en 11-12 tiden... Hvad tid ku du komme forbi hvis det var?
Jeg kan være der omkring klokken 9
132319 skriver: Jeg kan være der omkring klokken 9
CamillaSoefelt skriver: Burde ku la sig gøre. Afleverer ham den lille fis kl 8.30-8.45... Så burde være hjemme kl 9.. Har du stadig mit nr?
Burde ku la sig gøre. Afleverer ham den lille fis kl 8.30-8.45... Så burde være hjemme kl 9.. Har du stadig mit nr?
Jep, det har jeg
Kan lige skrive når jeg er i nærheden og høre om du er hjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128