Flyverdragt, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.801 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Marts<3

Gik nede i en tøjbutik og kiggede på lidt tøj til Storm. Pludselig ser jeg en masse flyverdragter og tænker "SHIT" allerede! Damen ser jeg står og kigger lidt og begynder straks og forsøge at sælge mig den dyreste dragt! Men fortæller hende, at min søn altså kun er lige knap 6 mdr. Så det må blive næste år! Men hun forsikre mig at når hans skal starte vuggestue til Jan. i en alder af 10 mdr, så gir man dem flyverdragt på?

Kan det virkelig passe? Allerede? Hvornår startede Jeres med at bruge flyverdragt??

På forhånd tak

/Vania

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Leneur

Marts<3 skriver:

Gik nede i en tøjbutik og kiggede på lidt tøj til Storm. Pludselig ser jeg en masse flyverdragter og tænker "SHIT" allerede! Damen ser jeg står og kigger lidt og begynder straks og forsøge at sælge mig den dyreste dragt! Men fortæller hende, at min søn altså kun er lige knap 6 mdr. Så det må blive næste år! Men hun forsikre mig at når hans skal starte vuggestue til Jan. i en alder af 10 mdr, så gir man dem flyverdragt på?

Kan det virkelig passe? Allerede? Hvornår startede Jeres med at bruge flyverdragt??

På forhånd tak

/Vania

Tror Silje var omkring 14 mdr. For hun startede i dp i november, så du kan sagtens købe en flyverdragt til ham...

Anmeld

16. august 2012

Janni.

Jeps Silas var 10 mdr da han startede i dp og brugte flyverdragt.

Anmeld

16. august 2012

Nessie

Han skal jo højst sandsynligt med ud, så en flyverdragt vil da være en rigtig god idé

Du kan jo evt. købe en brugt, han når jo ikke at bruge den så længe i DP, medmindre du selvfølgelig også selv går ud og leger med ham efterår/vinter.

Ingen sko/støvler før han kan gå, men køb nogle gode "futter" til ham

Anmeld

16. august 2012

Marts<3

Leneur skriver:

Tror Silje var omkring 14 mdr. For hun startede i dp i november, så du kan sagtens købe en flyverdragt til ham...

Det er jo selvfølgelig lidt forskelligt hvor gamle de er når de starter i DP eller vuggestue. Men som udgangs punkt så mener du, at de skal have en flyverdragt uanset alder?

Tak for svar

Anmeld

16. august 2012

FruK

Når de går i vuggestue kommer de jo ud og lege - så ja, jeg ville også mene at du får brug for en flyverdragt. 

Man kan få bløde "støvler" i vandtæt flyverdragt-stof til fødderne, så længe de ikke går endnu.

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Altså når de begynder i dp /vs så er det da en god ide med flyverdragt.. Så skal de jo netop med ud.. Men vi har valgt at vi kører med brugt indtil det hedder bh. i dp er de ikke ude sååå længe af gange og legen er tit mere rolig.. Men når det hedder bh så er de ude mere osv så der vil vi hellere bruge flere penge på en god flyverdragt..

Anmeld

16. august 2012

Leneur

Marts<3 skriver:

Det er jo selvfølgelig lidt forskelligt hvor gamle de er når de starter i DP eller vuggestue. Men som udgangs punkt så mener du, at de skal have en flyverdragt uanset alder?

Tak for svar

Ja når de er i den aldersgruppe, for de kommer jo meget ud og selvom de evt ikke går, så kravler de rundt og så er det godt de både har noget varmt og vandtæt på.

Anmeld

16. august 2012

Marts<3

Ja! Så må jeg ud og købe en flyverdragt! Så er spørgsmålet bare, hvilken? Jeg tænker Hummel eller Molo...

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Marts<3 skriver:

På forhånd tak

/Vania

Tja , Oscar var 11 mdr. da han fik sin første ..

Det er jo koldt selvom de ikke er nede på jorden ..
Hvis de sidder i klapvogn osv. er det jo stadig koldt

Jeg har lige købt en molo til Oscar i år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.