anbefald en tremmeseng:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

og eventuelt med billede..hvorfor blev det den?
hvad gav i for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Fru.Mäes <3

IKEA's tremmeseng, som hedder GULLIVER...

Den købte vi fordi de kan indstilles i 2 højder + den ene lang side kan tages af, så han selv han gå ind og ud af den.. 

Når den tid kommer 

Omkrig 500 kr. gav vi for den...

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

IKEA's tremmeseng, som hedder GULLIVER...

Den købte vi fordi de kan indstilles i 2 højder + den ene lang side kan tages af, så han selv han gå ind og ud af den.. 

Når den tid kommer 

Omkrig 500 kr. gav vi for den...

det var også en fin pris..tjekker den lige ud

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

og eventuelt med billede..hvorfor blev det den?
hvad gav i for den

Vi har købt denne 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/senge/babysengevugger/bino-sleigh-tremmeseng/c-23/c-153/p-4342

Godt nok er den ikke i brug endnu, men den virker bare så solid, den er så fin og hyggelig at se på og den er praktisk med både skuffe, 3 bundpositioner og man kan fjerne den ene side når den tid kommer  Er SÅ glad for den..

Anmeld

16. august 2012

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

det var også en fin pris..tjekker den lige ud

Den er hvert fald SUPER god til prisen - vi er hvert fald glade for den..

Så lillesøster har osse fået sådan en 

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Vi har købt denne 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/senge/babysengevugger/bino-sleigh-tremmeseng/c-23/c-153/p-4342

Godt nok er den ikke i brug endnu, men den virker bare så solid, den er så fin og hyggelig at se på og den er praktisk med både skuffe, 3 bundpositioner og man kan fjerne den ene side når den tid kommer  Er SÅ glad for den..

ej den er også fin..

havde kigget på amanda sengen..men ved ik helt hvordan det er når tremmerne er flade..

Anmeld

16. august 2012

Aabye

Vi har en Stokke Sleepi
http://ukshopper.pixnet.net/blog/post/20189900-stokke-sleepi-%E4%BB%A3%E8%B3%BC

Hold op jeg er glad for den.. Elsker simpelthen den seng.. Lillebror der ankommer om små 3 mdr har også fået en stokke..

Den er hammer dyr.. Ja.. Men du har seng til de næste 10 år.. Det synes jeg er værd at tage med

Anmeld

16. august 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

hejsa

vi købte en brugt over nettet, fra et norsk firma tror jeg det er lidt i et mørkt træ look. til 400 med et par lagner og dynebetræk til. vi ville hellere bruge lidt flere penge på en god madras i stedet. 3 madrasser  tremmeseng lift og barnevogn.

Anmeld

16. august 2012

4kløver

Amanda seng ville ønske jeg havde købt til Xander også. De er dybe i forhold til den jeg har til Xander.

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

ej den er også fin..

havde kigget på amanda sengen..men ved ik helt hvordan det er når tremmerne er flade..

Den er også rigtig sød, kan godt lide når de ikke bare er firkantet men at der er noget hyggeligt over dem 

Kan bare så godt lide den anden da den virker mere robust og så er den skuffe jo super dejlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.