Lotion på mavsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Tøs85

Jeg bruger den olie der hedder Weleda som man kan købe i Matas.. Jeg håber virkelig heller ikke jeg får nogle, men mine søstre og mor har, så tror ikke jeg slipper.. Men tænker at det er bedre at prøve end fortryde at man ikke prøvede.. for ingen strækmærker til os begge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

2babygirls

Miss BananaHammock skriver:

Hey piger

Jeg er begyndt rigtig at huske at få smurt mavsen og babserne ind, fordi jeg har en tro på at jo tørre jo større risiko for strækmærker. (ved godt at det nok bare er min forskruede fornuft ) Bruger bare ganske alm. lotion fra neutral.

MEN jeg har læst et sted at der skulle findes olier og cremer der skulle være godt og forebygge strækmærker.

Hvad bruger I? Tror I på at man kan smøre sig fra de værste strækmærker?

Jeg bruger mor&barn mavecreme fra matas.
Den brugte jeg også sidste gang, og fik kun små hvide streger lige ved navlen, men var også dygtig til at bule min navle så den var øm og blå ektrem meget, så måske det var selvforskyldt

Anmeld

16. august 2012

Nessie

Jeg smurte mig lystigt med Weledas mandelolie, men fik nu strækmærker alligevel Men hvem ved, det havde måske været meget værre hvis jeg ikke havde brugt det

Anmeld

16. august 2012

Sas1990

Hey piger

Jeg er begyndt rigtig at huske at få smurt mavsen og babserne ind, fordi jeg har en tro på at jo tørre jo større risiko for strækmærker. (ved godt at det nok bare er min forskruede fornuft ) Bruger bare ganske alm. lotion fra neutral.

MEN jeg har læst et sted at der skulle findes olier og cremer der skulle være godt og forebygge strækmærker.

Du kan få en creme i Matas. Der er til sådan noget den hedder 

Mor og barn mavecreme. Det er Matas egen mærke. Bruger den selv

Anmeld

16. august 2012

Michalala

Jeg har hele min graviditet brugt bio-oil fra Matas, som burde være om ikke forebyggende, så i det mindste skjule strækmærker hurtige. Jeg har her 2 uger før min termin fået det første strækmærke. Øv hvor er det deprimerende. Men under alle omstændigheder har jeg haft behov for at smøre maven ind, da den ellers har kløet så frygteligt, og der har biooil også været god. Jeg smører i øvrigt stadig i tro på at det da må hjælpe lidt (selvom alle eksperter jo siger det ikke gør nogen forskel).

Anmeld

16. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg smurte min mave ind efter bad og alligevel fik jeg mange strækmærker så her har det ikke hjulpet. Jeg brugte bare alm. creme uden parfume, parabener osv.

Anmeld

16. august 2012

Miss BananaHammock

Tak for alle jeres svar piger. Tror lige jeg skal forbi matas efter noget mor baby mavecreme. Om ikke andet så kan det hjælpe det det kan, også krydse fingre for at at jeg er en af de heldige. Min mor har ingen stræk mærker overhovedet at se nu (28 år efter hun fødte mig), så hvis det er genetisk, ser det lovende ud

Anmeld

16. august 2012

Deaktiveret profil

Hey piger

Tror ikke det har så meget at gøre med hvor tør huden er, men nærmere hvor elastisk hud man har..  Nogle har ingen strækmærker, andre har dem.. 

Jeg er en af dem der er ramt af dem, selvom jeg har smurt creme på lige siden jeg var 12 uger henne.. Men jeg bruger noget fra matas der hedder Bio-Oil... Det reducere synligheden på mine strækmærker markant.. Og det koster KUN 110,- 

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Hey piger

Jeg har set noget der hedder Bio-Oil http://www.matas.dk/bio-oil

Det skulle hjælpe mod strækmærker, har af gode grunde ingen erfaringer med dette, da jeg ikke har fået børn eller er gravid
Men jeg vil helt sikkert selv prøve det, når jeg kommer dertil.

Anmeld

27. august 2012

Miss-86

Hey piger

Jeg har set noget der hedder Bio-Oil http://www.matas.dk/bio-oil

Det skulle hjælpe mod strækmærker, har af gode grunde ingen erfaringer med dette, da jeg ikke har fået børn eller er gravid
Men jeg vil helt sikkert selv prøve det, når jeg kommer dertil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.