AV for pokker... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

MorCamilla

Hejsa... Sikke en dag det har været i dag... Mikkel kom hjem fra dagplejen med hul i hans strømper. Da vi så ville skifte dem får han øje på sine tå negle... Og begynder at sidde og pille dem. Pludselig stikker han i at skrige og blodet løber ud af hans stortå negl.. Vi får han beroliget så vi kan se på neglen... Det er så lykkes han at pille den næsten af...:'( Hans negl er vel 1 cm og ca 80 mm af den hænger i siden... Av, Av, Av... stakkels lille pus.. Jeg ringede til svigermor og spurgte hvad hun synes vi skulle gøre. Hun sagde at vi skulle lade det sidste af neglen sidde (det der sad løs og sætte plaster på - når det var holdt op med at bløde) og så se om vi kunne pille det af i morgen... Chok hvor det blødte længe og meget, men Mikkel er bare super sej. Vi satte "traktor tom" i dvdèn (hans yndings tegnefilm) og ret kort efter tænkte han ikke over neglen mere.. Super seje Mikkel (L) Vi har så fuldt svigermors råd, så nu må vi se i morgen når han vågner hvordan det ser ud.. Inden han kom i seng i aften kunne han nemt gå på den og snakkede ikke om at det gjorde ondt. Så glæder mig til at se hvordan det ser ud i morgen.. Knus fra Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Pia.

Lille pus dog... :'( Håber neglen har det lidt bedre i dag... Jeg havde nok fået det overstået i går med at få pillet den af... Tror du ikke den sidder ekstra godt fast i dag hvis den sidder i blodet, tænker også på de bakterier der kan sætte sig under den ??? AVS !!! Håber den bedste for lille Milkkel og at neglen bliver fin igen... (H) - fra Pia.

Anmeld

12. marts 2008

SaNiNa

åårh lille ven da...

sådan en negl kann bare gøre ondt og det bløder altid meget... for helt gåsehud af at læse det...

stort kram til lille mand...

Sanne

Anmeld

12. marts 2008

MorCamilla

Det så fint ud i morges. Vi kunne tage det sidste af neglen af uden problemer i morges.. Vi rensede det, selv om det ikke så ud til der var betændelse i.. men for en sikkerhedsskyld... Kan næsten ikke være forsigtig nok når det gælder Mikkel..

knus fra Camilla pylre mor...

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Det så fint ud i morges. Vi kunne tage det sidste af neglen af uden problemer i morges.. Vi rensede det, selv om det ikke så ud til der var betændelse i.. men for en sikkerhedsskyld... Kan næsten ikke være forsigtig nok når det gælder Mikkel..

knus fra Camilla pylre mor...

Det var godt det hele så fint ud.... så håber jeg bare neglen vokser ud og bliver fin helt uden problemer...
kan godt forstå man er ekstra forsigtig når det er ens børn... - det er jo vores et og alt...

(H) giv den tapre lille dreng et kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.