Ja undskyld jeg siger det 
Har i flere år tænkt at fremmede mennesker er rigtig irriterende, selvfølgelig ikke alle, men har da nogle eksempler:
I dag kommer jeg gående, er på vej over for at handle, og jeg går på det inderste fortov. Der ligger så en bager på denne vej og en mand holder ind fordi han skal ind i bageren. Nå men jeg kommer som sagt gående på det inderste fortov og så vælger manden min side af fortovet istedte for bare at gå forbi mig ved at bruge det yderste fortov, så jeg skulle gå ud i det yderste fortov istedet for bare at blive hvor jeg var
Hvad er pointen i det?
Udover det så prøver jeg ofte at jeg også skal skifte side på fortovet når jeg kommer gående med min hund. Er det nemmere at både mig og min hund skal flytte os, (hunden skal jo også ud på min modsatte sige fordi jeg gerne vil være høflig og ikke lade hunden være imellem mig og en fremmed), eller er det nemmere at den ene enkle person lige træder til side?
Ja igen, forstår det ikke?
Og der er så mange andre ting. Jeg holder f.eks. altid døren for andre hvis jeg kan se at de kommer 2 sek efter mig, men i dag da jeg handlede gik der 2 damer foran mig og jeg fik nærmest smadret den dør i hovedet i stedet for at de lige holdte den. Stod med favnen fuld af varer
Jeg gik bogstavelig talt lige i hælene på dem.
Er det kun mig der tænker på andre når jeg er ude? Hvordan tænker i?
Dette er selvfølgelig ikke noget der irritere mig flere timer efter
Men min handletur i dag var bare lige den dråbe der gjorde at jeg ville spørge jer 
Anmeld