Mennesker er da irriterende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Miin'Baby'Mus

Ja undskyld jeg siger det 

Har i flere år tænkt at fremmede mennesker er rigtig irriterende, selvfølgelig ikke alle, men har da nogle eksempler:

I dag kommer jeg gående, er på vej over for at handle, og jeg går på det inderste fortov. Der ligger så en bager på denne vej og en mand holder ind fordi han skal ind i bageren. Nå men jeg kommer som sagt gående på det inderste fortov og så vælger manden min side af fortovet istedte for bare at gå forbi mig ved at bruge det yderste fortov, så jeg skulle gå ud i det yderste fortov istedet for bare at blive hvor jeg var  Hvad er pointen i det?

Udover det så prøver jeg ofte at jeg også skal skifte side på fortovet når jeg kommer gående med min hund. Er det nemmere at både mig og min hund skal flytte os, (hunden skal jo også ud på min modsatte sige fordi jeg gerne vil være høflig og ikke lade hunden være imellem mig og en fremmed), eller er det nemmere at den ene enkle person lige træder til side?  Ja igen, forstår det ikke?

Og der er så mange andre ting. Jeg holder f.eks. altid døren for andre hvis jeg kan se at de kommer 2 sek efter mig, men i dag da jeg handlede gik der 2 damer foran mig og jeg fik nærmest smadret den dør i hovedet i stedet for at de lige holdte den. Stod med favnen fuld af varer  Jeg gik bogstavelig talt lige i hælene på dem.

Er det kun mig der tænker på andre når jeg er ude? Hvordan tænker i?

Dette er selvfølgelig ikke noget der irritere mig flere timer efter  Men min handletur i dag var bare lige den dråbe der gjorde at jeg ville spørge jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Dinna88

Der er vi HELT ens

Jeg kan blive så skide irriteret over at folk ikke kigger op og ser hvor de går, eller generelt bare er ligeglade. Jeg flytter mig gerne for gangsbesværede, folk med barnevogn/hund osv. Men ellers synes jeg altså den der ligesom har tendens til at være yderst skal flytte sig ud på det yderste fortov. Men det er der INGEN der gør. Jeg kan ikke gå på et fortov uden at skulle skufte "bane" hele tiden, fordi der 99 % af gangene ikke er andre der gør det Herregud, det ødelægger ikke min dag.. men alligevel.

Jeg oplever dog aldrig at folk ikke holder dørene! Det gør de fleste, synes jeg Og det gør jeg også selv.

Hvad der dog mere kan irritere mig er når det regner udenfor, og folk søger tilflugt i butikkerne. Hvis de står der for at undgå regn, så skal de fandme også flytte sig for os der er der for at handle. Min søster og jeg oplevede det forleden i Føtex. Der var sort af mennesker for det pludselig stod ned. Vi skulle så bare lige i bageren. Det var næsten umuligt at komme ud! Folks øjne var ved at falde ud, da de jo skulle holde øje med regnen. Ej, der var min tålmodighed IKKE god, selvom den normalt er det!

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

Dinna88 skriver:

Der er vi HELT ens

Jeg kan blive så skide irriteret over at folk ikke kigger op og ser hvor de går, eller generelt bare er ligeglade. Jeg flytter mig gerne for gangsbesværede, folk med barnevogn/hund osv. Men ellers synes jeg altså den der ligesom har tendens til at være yderst skal flytte sig ud på det yderste fortov. Men det er der INGEN der gør. Jeg kan ikke gå på et fortov uden at skulle skufte "bane" hele tiden, fordi der 99 % af gangene ikke er andre der gør det Herregud, det ødelægger ikke min dag.. men alligevel.

Jeg oplever dog aldrig at folk ikke holder dørene! Det gør de fleste, synes jeg Og det gør jeg også selv.

Hvad der dog mere kan irritere mig er når det regner udenfor, og folk søger tilflugt i butikkerne. Hvis de står der for at undgå regn, så skal de fandme også flytte sig for os der er der for at handle. Min søster og jeg oplevede det forleden i Føtex. Der var sort af mennesker for det pludselig stod ned. Vi skulle så bare lige i bageren. Det var næsten umuligt at komme ud! Folks øjne var ved at falde ud, da de jo skulle holde øje med regnen. Ej, der var min tålmodighed IKKE god, selvom den normalt er det!

Haha ville nok også blive irriteret hvis jeg skulle igennem en flok våde tåber der står og er i vejen for indgangen udelukkende for det regner og ikke fordi de skal handle 

Men godt jeg ikke er den eneste 

Anmeld

16. august 2012

cecilope

Uha - bliver næsten irriteret bare ved at høre om det

Jeg har det på samme måde men jeg er begyndt at tro det er fordi jeg faktisk bruger meget energi på at smile, holde døren etc - og når det så ikke kommer igen bliver jeg ufattelig irriteret. Og derefter bliver jeg irriteret over at bruge krudt på det

Jeg lidt af en tosse

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Babymamma skriver:

Haha ville nok også blive irriteret hvis jeg skulle igennem en flok våde tåber der står og er i vejen for indgangen udelukkende for det regner og ikke fordi de skal handle 

Men godt jeg ikke er den eneste 

Det tør jeg æde min hat på at du ville! Altså, det var ikke en gang fordi de kunne finde ud af at samle sig. Rykke lidt sammen. Eller eventuelt gå andre steder hen end INDGANGEN! Altså

Men du er bestemt ikke den eneste

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

cecilope skriver:

Uha - bliver næsten irriteret bare ved at høre om det

Jeg har det på samme måde men jeg er begyndt at tro det er fordi jeg faktisk bruger meget energi på at smile, holde døren etc - og når det så ikke kommer igen bliver jeg ufattelig irriteret. Og derefter bliver jeg irriteret over at bruge krudt på det

Jeg lidt af en tosse

Haha - jeg er bare lykkelig over at jeg ikke er en snerpe  

Men ja, det er da irriterende og det er irriterende at man lige bruger 2 min på at irriterer sig over sådan en lille ting. Men ih hvor har jeg nogen gange lyst til at kalde de modgående for fjolser og lige lære dem en ting eller 2 

Anmeld

16. august 2012

cecilope

Ha ha Ohh ja. Kender det så godt.  Manden herhjemme griner bare af mig og så skælder jeg ham ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.