er der nogle der ved noget om uddannelseskort o.a.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Dinna88

Alt det her uni stads er altså forvirrende. Jeg starter om, hold nu fast, 11 dage!! Og fik brevet igår. Fuck, hvor er jeg presset med ALT!

Nå, til sagen. Jeg skal tage bussen fra l Randers til aarhus. Og er lige ved at undersøge mulighederne for noget rabathalløj. Og jeg har nu fundet

- uddannelseskortet

- pendlerkortet

Jeg tager bussen jo - dækker pendlerkortet stadig dette, er der nogle der ved det??

Og er der nogle der kan forklare mig lidt om det? og eventuelle rabatter? Jeg kører død i at sidde og kigge på nettet - har gjort det hele dagen, med en masse. Mailet frem og tilbage, snakket i telefon. puha. Noget af det eneste jeg mangler nu er den transport, studiekortet samt en ny computer. Så burde det køre....

Er der nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Savannah

Det billigste er HyperCard, hvis du er berettiget til det det ved jeg dog ikke,om du er.

Men ønsker dig god skolestart

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Det billigste er HyperCard, hvis du er berettiget til det det ved jeg dog ikke,om du er.

Men ønsker dig god skolestart

Som jeg lige hurtigt kan se det, så er det KUN til ungdomsuddannelserne - desværre! Og så er jeg kommet frem til at et uddannelseskort er det billigste. Tror jeg. Der får jeg faktisk fratrukket 50 %! Så det jo ret godt Men jeg skal stadig give 600 kr. Hvilket gør lidt ondt i min SU-pung, men som det lige ser ud, så tror jeg faktisk at det kan lade sig gøre!

TAK for både svar og lykkebringningen!!

Anmeld

16. august 2012

2babygirls

Dinna88 skriver:

Alt det her uni stads er altså forvirrende. Jeg starter om, hold nu fast, 11 dage!! Og fik brevet igår. Fuck, hvor er jeg presset med ALT!

Nå, til sagen. Jeg skal tage bussen fra l Randers til aarhus. Og er lige ved at undersøge mulighederne for noget rabathalløj. Og jeg har nu fundet

- uddannelseskortet

- pendlerkortet

Jeg tager bussen jo - dækker pendlerkortet stadig dette, er der nogle der ved det??

Og er der nogle der kan forklare mig lidt om det? og eventuelle rabatter? Jeg kører død i at sidde og kigge på nettet - har gjort det hele dagen, med en masse. Mailet frem og tilbage, snakket i telefon. puha. Noget af det eneste jeg mangler nu er den transport, studiekortet samt en ny computer. Så burde det køre....

Er der nogle der kan hjælpe??

Uddannelseskortet er jeg ikke så meget inde i, men et pendler kort dur til både bus og tog i de zoner det er købt til.

Og er du SKIDE smart så køber du over 30 dage, så det passer med at du skal købe nyt omkring su-udbetaling. Altså, man skal min. købe en måned af gangen, men så skal du jo forny midt i september, hvilket er lidt surt hvis pengene er ved at være små. Så køb de ekstra par dage med det samme.

Hilsen en tidligere kort og godt sælger i randers

Anmeld

17. august 2012

Dinna88

Baby2påvej skriver:

Uddannelseskortet er jeg ikke så meget inde i, men et pendler kort dur til både bus og tog i de zoner det er købt til.

Og er du SKIDE smart så køber du over 30 dage, så det passer med at du skal købe nyt omkring su-udbetaling. Altså, man skal min. købe en måned af gangen, men så skal du jo forny midt i september, hvilket er lidt surt hvis pengene er ved at være små. Så køb de ekstra par dage med det samme.

Hilsen en tidligere kort og godt sælger i randers

Jeg er kommet frem til at det er periodekortet jeg skal have fat i, hvor det så hedder uddannelseskort når man er studerende

MEN TAK! Det vil jeg gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.