gædde skriver:
Det var godt!!
mht. økonomien........... 40.000 er ikke meget ....... her er et lille råd fra en der har været turen igennem, he he he......... det er sjældent billigere at holde bryllup hjemme, frem for lokaler..... der er mange ting der koster ekstra når man holder det hjemme, fordi man bare ikke har nok service,stole,borde,plads(telt+gul+side) ekstra pynt, personale, musik osv. sidespring........ men just so you know
vi kunne ha sparret (min eksmand og jeg) ca. 20.000 ved at have holdt det på en herregård 
synes 40.000 er rigelig end nok regner med vores budget ligger mellem 30-35000 kr fotograf har vi fået gratis da det er en god ven, kørsel har vi fundet til 3200( pris for 2½ time) det er en rigtig fed mustang 
og maden til hovedretten ligger på under 5000 kr og det er til 42 mennesker!! vi bestiller nemlig kinesisk udefra en buffet og det koster 109 kr pr. kuvert, så vi har stort set fundet ud af at spare ved hver post, det vi går mest op i, det er at der er brugt flest penge på selve festen da det gerne må være en dag vores gæster ikke glemmer.
og min svigermor laver bryllupskagen i 4 etager den skal hun have mellem 1000-1500 kr for så der sparer man også flere tusinde kr end at bestille den hos bageren

Anmeld