takker lige først og fremmest for alle jeres søde beskeder og virtuelle krammere...
min far er hjemme igen. det kom han i tirsdags. (fik blodproppen fredag 10 August) han fik indopereret en ballonudvidelse som skal siddei hjertet resten af hans liv. han har kvittet smøgerne 
og han skal begynde at gå til kontrol een gang om ugen (tror jeg det var) hvor han skal begynde at motionere lidt osv.
han havde sagt sit job op dagen før han fik blodproppen, og han havde så ferie efterfølgende i to eller tre uger. og havde således kun een eller to arbejdsdage tilbage... nu er han så sygemeldt så han kommer ikke tilbage til arbejdet..
så alt i alt hvis han fortsætter med at vise hensyn og lytte til sin krop og holde rygestoppet (som han i øvrigt er tilmeldt kursus i da han har røget siden han var 11-13 år og han er 62 idag)
jeg syntes min far er så sej at han stopper med rygningen.. jeg håber at den blodprop har sat i skræk i livet på ham (han har ikke altid været god til det der med at hvile sig og slappe af) så han kan lære at slappe af og tage det stille og roligt...
vi vil jo gerne have han i mange år og han vil også gerne være her i mange år..
så det er dejligt alt sammen.. og jeg håber aldrig han skal opleve en blodprop igen...

Anmeld