1 cm åben! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2012

mariapaulsen

Hej piger..
Er der nogle der ved hvor lang tid der kan gå, fra at man er 1 cm åben til man føder? :-)
Jeg var på sygehuset i går, de kørte en strimmel på mig, og det viste sig at jeg havde en plukve ca. hvert 4 minut.. så tjekkede jordemoderen mig, og sagde at jeg var 1 cm åben, derfor ville de beholde mig i et par timer, for at se om fødslen var igang.. men efter de to timer var der ikke sket mere, så jeg fik lov til at tage hjem.. I dag sveder jeg heeeelt vildt, har tit meget ondt i lænden, og smerterne fortsætter helt op i ryggen av av! Håber snart der sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Fenja09

Det tror jeg desværre ikke man kan sige - det er vist meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg åbnede mig fra 4 cm til 10 cm på 20 min. Fødte på 2 timer fra første ve.

Sender vestøv i din retning, rigtig god fødsel

/Fenja

Anmeld

16. august 2012

mariapaulsen

Fenja09 skriver:

Det tror jeg desværre ikke man kan sige - det er vist meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg åbnede mig fra 4 cm til 10 cm på 20 min. Fødte på 2 timer fra første ve.

Sender vestøv i din retning, rigtig god fødsel

/Fenja

tak

Anmeld

16. august 2012

Mutti2B

Jeg var 1 cm åben med regelmæssige plukkeveer og 1 cm livmoderhals da jeg var 34+0. Nu er jeg 39+1 og stadig 1 cm åben, men nu er livmoderhalsen udslettet. Så der kan gå laaang tid

Anmeld

16. august 2012

crille

Ja man skal jo nå til hvor du er før der sker noget, men må ligesom de andre skrive at der jo ingen regler findes for det. Kay herindefra var et par cm åben og gik mange dage, for andre har jeg da læst det kan komme i ryk og pludselig gå stærkt.

Hvis din baby ellers er fin og klar, så krydser jeg for at det går stærkt og du får en lækker fødsel.. Masser af vestøv og tanker din vej

(Skal du ikke være med i august terminsgruppen?  

Anmeld

16. august 2012

4xGreve

mariapaulsen skriver:

Hej piger..
Er der nogle der ved hvor lang tid der kan gå, fra at man er 1 cm åben til man føder? :-)
Jeg var på sygehuset i går, de kørte en strimmel på mig, og det viste sig at jeg havde en plukve ca. hvert 4 minut.. så tjekkede jordemoderen mig, og sagde at jeg var 1 cm åben, derfor ville de beholde mig i et par timer, for at se om fødslen var igang.. men efter de to timer var der ikke sket mere, så jeg fik lov til at tage hjem.. I dag sveder jeg heeeelt vildt, har tit meget ondt i lænden, og smerterne fortsætter helt op i ryggen av av! Håber snart der sker noget.

Jeg var 3 cm åben plus ingen livmoderhals i ca 4 uger

Anmeld

16. august 2012

Majbrit P

mariapaulsen skriver:

Hej piger..

Jeg var 1 cm åben natten til en søndag, og fødte en søndag aften klokken 8

Anmeld

16. august 2012

AnnaK89

Jeg var 1 cm åben fra uge 34 med vores ældste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.