Er det ikke noget med man leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. juli 2009

Trolde_mor

Det er ikke kun hos babysam du kan leje

•  http://www.easybaby.dk/
Held og lykke med de lykkelige omstændigheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Christopher&Andreas

finkedinke skriver:

Her er grunden til ikke at bruge liftnet. Det der ses på linket er et SIMULERET uheld med en baby i en lift.

http://www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s

Jeg kørte selv bil med min nu 7-årige datter i lift med net. Men tiderne har ændret sig og dengang brugte man ikke stole til de helt små.

Berith

ej hvor er det en grim film forstår ikke det er lovligt... tak for linket...

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

gitte&christopher skriver:

ej hvor er det en grim film forstår ikke det er lovligt... tak for linket...

Det burde være ulovligt - big time og jeg forstår slet ikke dem der går på kompromis med deres barns sikkerhed og overhovedet overvejer liftnet. Jeg har selv købt en brugt Recaro Young Profi Plus med Isofix base. Den er lige blevet testet og er fundet tip top.

Tilbage til tråde... Man kan stort set leje i alle babyforretninger idag - Babysam, BabyVest, Ønskebørn, Kære Børn og hvad de nu ellers hedder.

Linda 29+2

Anmeld

9. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Hos babysam? Kan slet ikke finde noget på deres hjemmeside om det....

man kan leje den første baby autostol hos babysam, men husk at bestille så det er sikkert den er hjemme til du skal bruge den.. dipositom på 650,- og så har du den i 9 mdr. når du aflevere den modregner de med 30,- pr mdr du har haft den i...

Anmeld

9. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Pia skriver:

Man kan stadig leje..
Vi lejer et liftnet nu her når den lille kommer..
Og vi lige skynde mig og tilføje at liftnet er stadig lovlige, de mener bare at sikkerheds mæssig er en autostol mere sikker end liftnet..
Men en baby må kun sidde 45 min ad gangen i autostol, så derfor vælger vi liftnet de første par måneder..

Så ned og snak med dem i babysam om det i gerne vil leje..

jeg kører også med liftnet endnu, hvis Astrid sover når vi kører. men har også autostol. bruger for det meste kun liftnettet hvis vi er ude og køre langt pga hendes ryg , men også fordi hun kan sove og så sove videre når vi når frem..
det er helt lovligt med nettet, men sikkerheden er ikke den samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.