Barnets køn og den kinesiske kalender??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Mother-love

Jeg kendte den præcise dag isabella blev til da det var den eneste dag vi havde sex den mdr. Og den sagde at hun var en dreng men det er hun nu altså ikke hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

banditten2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Den passede ikke her.. Faktisk er der 3 kinesiske kalender.. Og alle tre sagde vi skal have en lille dreng.. Men scanning i mandags sagde pige.

ville bar fortælle at den kinesiske kalender sagde min veninde ville få en dreng og da de var til MD scanning fik de afvide de fik en pige og nu er hun i uge 30 og har været til 3D scanning og der var tydeligt en lille tissemand..

Så de ska nogle gange passe på hva de siger de søde scannings damer

Anmeld

16. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
1990h skriver:

er der nogle af jer der har prøvet med den og om svaret så passet til hvad barn i havde fået?

Ja den passede her

Anmeld

16. august 2012

Frk-Lotusblomst

banditten2011 skriver:

ville bar fortælle at den kinesiske kalender sagde min veninde ville få en dreng og da de var til MD scanning fik de afvide de fik en pige og nu er hun i uge 30 og har været til 3D scanning og der var tydeligt en lille tissemand..

Så de ska nogle gange passe på hva de siger de søde scannings damer

Hehe det ved jeg.

Det var ovenikøbet en tidlig kønsscanning.. Jeg vil dog alligevel sætte mere lid til scanning end en kalender. Og hvis kønnet skulle blvie lavet om til MD, eller 3d scanning så tager vi det med.

Anmeld

16. august 2012

LykkeB

1990h skriver:

er der nogle af jer der har prøvet med den og om svaret så passet til hvad barn i havde fået?

Den passede heller ikke her.

Den kinesiske kaldender sagde at vi ville få en pige, men vi fik en lille dreng 

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Det passer ikke her...

Første gang sagde den Kinesiske Kalender at jeg ventede en pige... men fik en dreng. Denne gang siger den dreng... men det skulle altså være en pige som kommer om 4 ugers tid!

Anmeld

16. august 2012

Deaktiveret profil

1990h skriver:

Altså min kæreste og jeg, prøvede den forleden, men ham og hans søskende og jeg og mine søskende, det passe alt sammen! 

MEN, så kom vi til vores lille bebs inde i maven, vi har fået afvide at det er en pige, Men den mener det er en dreng! Så nu har jeg besluttet at jeg ikke stoler på den mere.. Eftersom vi har købt ALT til pige, og intet til dreng. + lavet et helt lyserødt værelse..

Men hvis det bliver en dreng, så bliver jeg nok rimlig overrasket, men så tager vi det med også.. Så må vi starte på en frisk..

Anmeld

16. august 2012

modesty

Det er noget pjat. 

Anmeld

16. august 2012

charlotteq

1990h skriver:

Den passede ikke på mig... Den sagde en pige, men fik en dreng.

Anmeld

16. august 2012

mariesmavse92

Den passede ikke på mig ifølge den skulle jeg have en lille dreng, og det blev det jo så ikke! Tror virkelig ikke nogen kalender eller anden statistisk udregning kan vise dig hvilket køn du får. Det er 100% op til naturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.