Sidste jm inden termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. august 2012

crille

Ja så kom vi aliigevel så langt. Man skal passe på med at lytte til alle kommentarerne om at de gætter på fødsel inden for en uge (små 4 uger siden nu), for puhh tiden bliver pludselig lang og er jo ingengang nået til termin endnu  

Nå, mødte vores nye jm i dag og hun er bare RIGITG sød. Hun gjorde meget ud af at lytte og hjælpe os til at mærke hvordan Magne ligger. Han bliver skønnet til 3100-3200g så i princippet er det jo helt fint hvis han bliver en uge eller 14 dage endnu. 

Han står nu fast og jeg har meget mere ro efter det besøg. Dejligt. 

Han kommer ud når han er klar, det jeg sikker på  

Rigtig god dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

nielsen80

Dejligt med et godt JM besøg. Og godt at høre at utålmodigheden ikke har fået overtaget i dig endnu

Anmeld

16. august 2012

Rosengreen

Det lyder helt som mit sidste besøg før termin, som også var i dag 

Her blev baby skønnet til 3500 gram her 2 dage før termin 

Jeg har fået en ny tid den 24., selvom jeg faktisk har planer om at føde lige den dag  Her har baby også langt om længe sat sig fast! Jordemoderen har ellers længe sagt at det nok ikke skete før det var lige oppe over 

Anmeld

16. august 2012

crille

nielsen80 skriver:

Dejligt med et godt JM besøg. Og godt at høre at utålmodigheden ikke har fået overtaget i dig endnu

Hehe ja.. Nogen dage har utålmodigheden vist fået overtaget, men lige i dag går det  

Han skal jo først og fremmest være klar, men TRO mig jeg glæder mig..  

Anmeld

16. august 2012

crille

Rosengreen skriver:

Det lyder helt som mit sidste besøg før termin, som også var i dag 

Her blev baby skønnet til 3500 gram her 2 dage før termin 

Jeg har fået en ny tid den 24., selvom jeg faktisk har planer om at føde lige den dag  Her har baby også langt om længe sat sig fast! Jordemoderen har ellers længe sagt at det nok ikke skete før det var lige oppe over 

Ihh dejligt i også havde et godt jmbesøg. 3500 det er da perfekt og sejt at du kan holde tålmodigheden hen til at tro på det bliver d. 24  

Manden min mente helt fra start det ville blive d. 26, dengang gættede eg på d. 26 og fra familien har vi gæt der siger d. 27. og d. 1.sep..

Han tager garanteret fusen på os og bliver september barn, men jeg ville så gerne have han kommer her i august - total fjollet, for det jo ligegyldigt  

Anmeld

16. august 2012

Rosengreen

crille skriver:

Ihh dejligt i også havde et godt jmbesøg. 3500 det er da perfekt og sejt at du kan holde tålmodigheden hen til at tro på det bliver d. 24  

Manden min mente helt fra start det ville blive d. 26, dengang gættede eg på d. 26 og fra familien har vi gæt der siger d. 27. og d. 1.sep..

Han tager garanteret fusen på os og bliver september barn, men jeg ville så gerne have han kommer her i august - total fjollet, for det jo ligegyldigt  

Tålmodighed er der nok af lige nu  Min datter har stadig ferie indtil på tirsdag, men derefter kunne jeg forestille mig at utålmodigheden sætter ind  

Kom lige til at tænke på at min datter er født 39+4, jeg er i dag 39+5, så jeg er jo næsten "gået over tid" allerede 

Håber ikke Magne driller Jer og bliver september barn, der er lang tid til september lige nu! Håber I får ret i jeres gæt med den 26, det er lige til at overkomme! 

Anmeld

17. august 2012

Tanjadamgaard

Sikke en dejlig update, jeg er sikker på han snart melder sin ankomst  Jeg skal til mit sidste JM besøg på mandag, så må vi se hvad hun siger, det er 2 dage inden min termin 

Anmeld

17. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en dejlig update, jeg er sikker på han snart melder sin ankomst  Jeg skal til mit sidste JM besøg på mandag, så må vi se hvad hun siger, det er 2 dage inden min termin 

Ja det er nu altså også rigitg spændende.. Glæder mig til update..

Tror det bliver tæt mellem vores.. Uanset, så er der ikke så længe til nu jo  

Anmeld

17. august 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Ja det er nu altså også rigitg spændende.. Glæder mig til update..

Tror det bliver tæt mellem vores.. Uanset, så er der ikke så længe til nu jo  

Ja, det tror jeg også der gør  Jeg går sikkert over tid også føder du før tid 

Anmeld

17. august 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ja, det tror jeg også der gør  Jeg går sikkert over tid også føder du før tid 

Jeg kan god lide tanken før tid, men tør ikke helt tro på det. Lige her i weekenden behøves det ikke blive.. Vi tager på landet nu og de har jo bare lovet stjerne sommervejr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.