faderskabsanerkendelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. august 2012

christina92

hej folkens.

sidder lige og udfylder den der oplysningsseddel jeg skal have med når jeg engang skal føde.

Der står så om faderskabsanerkendelsen registreres før fødslen ved statsforvaltningen eller efter ved sognepræsten?

Hvad søren skal jeg skrive der?

Vi har udfyldt en omsorgs og ansvarerklæring som i følge min JM er gældende bare den ligger i min vandrejournal.

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

christina92

christina92 skriver:

hej folkens.

sidder lige og udfylder den der oplysningsseddel jeg skal have med når jeg engang skal føde.

Der står så om faderskabsanerkendelsen registreres før fødslen ved statsforvaltningen eller efter ved sognepræsten?

Vi har udfyldt en omsorgs og ansvarerklæring som i følge min JM er gældende bare den ligger i min vandrejournal.

Håber i kan hjælpe

Kan lige se der står på omsorgs og ansvarerklæringen at den skal indsendes sammen med fødselsanmeldelsen til det sogn vi bor i..

Så må jeg jo skulle krydse af i efter fødslen ved sognepræsten? ikke?

Anmeld

16. august 2012

Chili

christina92 skriver:

hej folkens.

Håber i kan hjælpe

Hvad for en oplysnings seddel ? Har jeg overset noget

Anmeld

16. august 2012

christina92

Chili skriver:

Hvad for en oplysnings seddel ? Har jeg overset noget

Jaaa.. det tror jeg. Den er hvertfald ret vigtig har jeg fået afvide. Fik den udleveret allerede ved første JM besøg, og fik afvide at den SKULLE ligge i min vandrejournal, for de skal have den på sygehuset når vi kommer ind og skal føde

Anmeld

16. august 2012

Chili

christina92 skriver:

Jaaa.. det tror jeg. Den er hvertfald ret vigtig har jeg fået afvide. Fik den udleveret allerede ved første JM besøg, og fik afvide at den SKULLE ligge i min vandrejournal, for de skal have den på sygehuset når vi kommer ind og skal føde

Har jeg overhovedet ikke hørt noget om.. Kan det være anderledes fordi vi er gift  ?

Anmeld

16. august 2012

christina92

Chili skriver:

Har jeg overhovedet ikke hørt noget om.. Kan det være anderledes fordi vi er gift  ?

Ja det tror jeg godt det kan. For så tror jeg automatisk at i får fælles forældremyndighed og at han registreres som far

Så tror sagtens det kan være derfor.

Anmeld

16. august 2012

A.n.onym.

Chili skriver:

Blander mig lige :-) ja det er kun ugifte der skal udfylde disse erklæringer

Anmeld

16. august 2012

Chili

MommyK skriver:

Godt nok  Tak. Lægen sagde godt noget med at der var mange ting der var lettere når man er gift of får barn

Anmeld

16. august 2012

christina92

MommyK skriver:

Bland du dig bare  Vi spørger jo fordi vi ikke ved det.

Anmeld

16. august 2012

Chili

christina92 skriver:

Ja det tror jeg godt det kan. For så tror jeg automatisk at i får fælles forældremyndighed og at han registreres som far

Så tror sagtens det kan være derfor.

Det er derfor  Staten klare det for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.