Jeg forstår det ikke helt - ægløsning osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg bliver nød til lige at få noget hjælp her.
Jeg er en smule panikken, min kæreste og jeg havde sex hvor kondomet sprang. Vi var på ferie og ikke i nærheden af et apotek.

Jeg får altid min mens på klokkeslettet om morgenen og ifølge MM's ÆL beregner skulle jeg gerne få det idag. Men jeg har intet fået!

For sjov prøver jeg lige at lave en terminsberegning, den siger jeg ville være 3+6 idag, men hedder det ikke 4+0 på dette tidspunkt hvis jeg skulle have mens idag? Eller er jeg bare forvirret?

Skulle jeg være gravid, så er det helt ok - det må i ikke misforstå, det vil dog stadig være et chok for mig..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nettemor

Hvis du kun ville være 3+6 så har du forventet mens imorgen. Men det kan være lidt forskelligt hvordan de forskellige beregnere kommer frem til deres resultater.. Så jeg synes du skal se tiden an her de næste par dage.. Og hvis du ikke har tålmodighed til det kan du købe en test og tjekke Men vær dog opmærksom på at hvis den siger negativ kan den godt blive positiv inden for et par dage hvis din mens stadig ikke kommer

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg bliver nød til lige at få noget hjælp her.
Jeg er en smule panikken, min kæreste og jeg havde sex hvor kondomet sprang. Vi var på ferie og ikke i nærheden af et apotek.

Jeg får altid min mens på klokkeslettet om morgenen og ifølge MM's ÆL beregner skulle jeg gerne få det idag. Men jeg har intet fået!

For sjov prøver jeg lige at lave en terminsberegning, den siger jeg ville være 3+6 idag, men hedder det ikke 4+0 på dette tidspunkt hvis jeg skulle have mens idag? Eller er jeg bare forvirret?

Skulle jeg være gravid, så er det helt ok - det må i ikke misforstå, det vil dog stadig være et chok for mig..!

altså kondomet sprang, i ugen med ægløsning??....

og du har ikke været syg, stresset eller ligende? for det kan godt ha noget at sige

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

altså kondomet sprang, i ugen med ægløsning??....

og du har ikke været syg, stresset eller ligende? for det kan godt ha noget at sige

Ja, sex den 5 og ÆL den 6!  

Nej, ingen stress, sygdom eller lign. 

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja, sex den 5 og ÆL den 6!  

Nej, ingen stress, sygdom eller lign. 

hmmm..... ja så kan det jo godt være

giv det lige et par dage.... og køb en test. Man skal jo bare ramme rigtigt én gang (de heldige skal....suk....)

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede i går, piv negativ. 

Idag tog jeg endnu en, og den var negativ Efter 10 min. 

Men da jeg kom hjem fra job og kiggede igen, var den svagt positiv?! 

Jeg kiggede så på den fra i går, men den er klart negativ! 

Ork....... Jeg prøver at se tiden an. Er mens ikke kommet mandag, så tester jeg igen. 

Anmeld

17. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg testede i går, piv negativ. 

Idag tog jeg endnu en, og den var negativ Efter 10 min. 

Men da jeg kom hjem fra job og kiggede igen, var den svagt positiv?! 

Jeg kiggede så på den fra i går, men den er klart negativ! 

Ork....... Jeg prøver at se tiden an. Er mens ikke kommet mandag, så tester jeg igen. 

husk at citere, hvis vi skal svare

vent et par dage og prøv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.