Tror jeg er ved at blive skør, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Var det lige den lille blyps hjerte jeg kunne se slå helt nederst på maven??? 

Jeg skal til terminsscanning på mandag, vi tror jeg er 7+, men det er det vi skal finde ud af ved en scanning. 

Jeg er 2.gangs gravid og er udmærket godt klar over at den lille er meget meget lille.

MEN jeg lå inde i min seng, sådan op af en stor pude, og kunne pludselig se det nederste af min mave (sådan næsten lige over biib), lave nogle "hop" altså helt bitte så bevægelser udaf, som når f.eks. man kommer længere hen og man kan se bebsen har hikke derinde.

Bare sig jeg er totalt skør i låget, eller hvad?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Anonym trådstarter

Okay det er jeg vidst så 

Anmeld

16. august 2012

132319

Haha, ja det lyder skørt 

Anmeld

16. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Var det lige den lille blyps hjerte jeg kunne se slå helt nederst på maven??? 

Jeg skal til terminsscanning på mandag, vi tror jeg er 7+, men det er det vi skal finde ud af ved en scanning. 

Jeg er 2.gangs gravid og er udmærket godt klar over at den lille er meget meget lille.

MEN jeg lå inde i min seng, sådan op af en stor pude, og kunne pludselig se det nederste af min mave (sådan næsten lige over biib), lave nogle "hop" altså helt bitte så bevægelser udaf, som når f.eks. man kommer længere hen og man kan se bebsen har hikke derinde.

Bare sig jeg er totalt skør i låget, eller hvad?  

Det skete også ved mig da jeg var gravid og det sker stadig det er din puls du kan se det fik jeg at vide af en sygeplejerske

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Det skete også ved mig da jeg var gravid og det sker stadig det er din puls du kan se det fik jeg at vide af en sygeplejerske

Haha okay, tænkte også at det kunne være det, har bare aldrig lagt mærke til at man kunne se ens puls dernede 

Anmeld

16. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Haha okay, tænkte også at det kunne være det, har bare aldrig lagt mærke til at man kunne se ens puls dernede 

Hehe nej det havde jeg heller ikke det er lidt sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.