1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Det lyder da også bare super hyggeligt.

Og sikke en masse ønsker.

Den der frikadelle med feta er det en opskrift du vil dele?

Ja vi er gået lidt amok med ønsker men så er der noget for alle og i alle prisklasser

Det er med hytteost men man kan sikkert os bruge feta

Jeg gør det lidt på slump men fars, løg, hvidløg, æg, mælk, mel, havregryn eller andet gryn/kerner, persille, purløg eller de urter man nu er til, salt bruger selv urtesalt og peber og godt med hytteost.. man kan os putte lidt rød peberfrugt i

Er os helt sikker på vi nok ska få en rigtig god dag.. Frikadellerne og kagen kan jeg heldigvis lave i forvejen så jeg ikke ska alt for meget på dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

***S***

William bliver 1 år på lørdag!!

Og det bliver selvfølgeligt holdt på lørdag, til Kagemand og boller + lagekage til William!  Og så griller vi til aften. Vi holder for hele familien!

Om søndagen kommer alle William s venner! ca. 9 stk.  Til børnefødselsdag hvor vi servere boller og kagemand! Vi er så heldige at alle vores venner har børn og de elsker hinanden!

Synes det har været lidt svært med ønsker, men efter at have læst jeres er jeg kommet på mange flere!  Må lige have fat i William s bedsteforældre!

Anmeld

22. august 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Ja vi er gået lidt amok med ønsker men så er der noget for alle og i alle prisklasser

Det er med hytteost men man kan sikkert os bruge feta

Jeg gør det lidt på slump men fars, løg, hvidløg, æg, mælk, mel, havregryn eller andet gryn/kerner, persille, purløg eller de urter man nu er til, salt bruger selv urtesalt og peber og godt med hytteost.. man kan os putte lidt rød peberfrugt i

Er os helt sikker på vi nok ska få en rigtig god dag.. Frikadellerne og kagen kan jeg heldigvis lave i forvejen så jeg ikke ska alt for meget på dagen

Det må jeg da lige prøve... kan man smage hytteosten?

Vi laver ofte selv deller med friske krydderier og så en lækker salat

Anmeld

22. august 2012

SaNiNa

***S*** skriver:

William bliver 1 år på lørdag!!

Og det bliver selvfølgeligt holdt på lørdag, til Kagemand og boller + lagekage til William!  Og så griller vi til aften. Vi holder for hele familien!

Om søndagen kommer alle William s venner! ca. 9 stk.  Til børnefødselsdag hvor vi servere boller og kagemand! Vi er så heldige at alle vores venner har børn og de elsker hinanden!

Synes det har været lidt svært med ønsker, men efter at have læst jeres er jeg kommet på mange flere!  Må lige have fat i William s bedsteforældre!

Tænk sig det allerede er et år siden. Jeg kan virkelig ikke forstå hvor tiden er blevet af.

Hvor ville jeg også ønske at vores venner havde børn, vi to venne par som også har børn, det ene ser vi desværre ikke så tit, der er heller ingen af vores søskne som har øv øv og jeg er så skruk så syntes de skal give mig en lille baby jeg kan passe

Ja jeg har også tilføjet en del flere ønsker til naia´s seddel for hold op der er meget forskelligt

Anmeld

22. august 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Det må jeg da lige prøve... kan man smage hytteosten?

Vi laver ofte selv deller med friske krydderier og så en lækker salat

Ikke som sån der er jo ikke rigtig smag i det men det gør dem bare mere cremet og luftige i stedet for sådan en gammeldags tung en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.