Fosterhinde er taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Lykkelig-Mor

Weeeehuuuu, så er det vist efterhånden min tur  Jeg er nu gået 9 dag over tid og har netop fået taget fosterhinderne  Håber så meget det sætter noget gang i veerne - kan hvertfald mærke en stikken og prikken i lænden efterhånden.... '

Inden vi gik sagde JM at jeg er 2 cm åben og at der er sket meget siden jeg var der i fredags, hvor jeg var gået 3 dage over tiden

Sker der ikke noget i løbet af dagen/natten bliver vandet taget i morgen, hvor vi har en tid på sygehuset kl. 10.00  Uhhhhh, det hele er tæt på nu!

Knus fra

En lykkelig og spændt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Tanjadamgaard

Lykkelig-Mor skriver:

Weeeehuuuu, så er det vist efterhånden min tur  Jeg er nu gået 9 dag over tid og har netop fået taget fosterhinderne  Håber så meget det sætter noget gang i veerne - kan hvertfald mærke en stikken og prikken i lænden efterhånden.... '

Inden vi gik sagde JM at jeg er 2 cm åben og at der er sket meget siden jeg var der i fredags, hvor jeg var gået 3 dage over tiden

Sker der ikke noget i løbet af dagen/natten bliver vandet taget i morgen, hvor vi har en tid på sygehuset kl. 10.00  Uhhhhh, det hele er tæt på nu!

Knus fra

En lykkelig og spændt mor

Ej hvor spændende, håber for dig at der sker noget idag - men ellers har du jo dit vidunder i armene imorgen  

Held og lykke med det hele 

Anmeld

16. august 2012

nielsen80

for at der snart sker noget!
Puha 9 dage over tid, så er det vist din tur nu..

Anmeld

16. august 2012

crille

Jaaa det er godt nok spændende nu.. 

Krydser for der sker noget af sig selv og at du får den bedste oplevelse.

Anmeld

16. august 2012

Rosengreen

Jeg hepper på dig!  Og sender dig en masse ve-støv   

ønsker dig en rigtig god fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.