VI prøver liiige igen med afstemningen i Madeline Mcann sagen.. :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har forældrene noget med Madelines forsvinden at gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Findusinde

Vi prøver lige igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Guldet

Er overbevidst om at de ikke selv står bag Madelines forsvinden.. ! Kan bare ikke forstille sig, at de kunne stå bag! og hvis hvorfor går de så hele tiden frem i pressen om sagen??

Anmeld

14. maj 2009

Pia.

Og jeg svare igen - jeps/ja - for jeg mener de har en form for skyld... HVEM POKKER FORLADER SINE BØRN.... !!!!!

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Synes ikke det er forfærdeligt at sidde 100m fra der hvor ens børn sover og chekke dem hver halve time som de gjorde... That's just me... Jeg synes ikke de kan bebrejdes for det.

Anmeld

14. maj 2009

Stumpen

Jeg så et program om det i torsdags og ham politimanden -mener jeg han var- menet at de havde givet ungerne sovemiddel og M vågner og kralver op på sofaens ryg for at komme til vinduet.. Men at hun falder ned mellem sofa og vindue og slår sig og dør..

Vidner siger så de ser faderen løbe mod havnen med et barn i armene -og her tænker jeg så at han må jo smide hende i....... Men hvordan kan hun så dukke op i den lejede bil 14 dage efter???

Synes ikke lige det hænger sammen...

Men tror nu heller aldrig vi får vished om det, men holder med Eva og Pia, lige meget hvad bærer de noget af skylden, de forlod deres børn for at hygge sig.. Så hyr en barnepige eller tag en med som kan se efter ungerne, mens de leger voksen eller tag på ferie alene!!

Anmeld

14. maj 2009

charlottekri

Men tror nu heller aldrig vi får vished om det, men holder med Eva og Pia, lige meget hvad bærer de noget af skylden, de forlod deres børn for at hygge sig.. Så hyr en barnepige eller tag en med som kan se efter ungerne, mens de leger voksen eller tag på ferie alene!!

Er bare så mega enig!!!!!

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Jeg kan slet ikke udtale mig om hvad der er sket i den sag...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Pia. skriver:

Og jeg svare igen - jeps/ja - for jeg mener de har en form for skyld... HVEM POKKER FORLADER SINE BØRN.... !!!!!

Ja ok.. Det er korrekt.

Anmeld

14. maj 2009

LineD

Jeg har svaret JA.
Jeg synes der er noget lumsk ved hele historien, alle de ting der ikke passer sammen, deres vidneudsagn der ændre sig og meget mere.
Og så er jeg af den klare holdning at er man på ferie for at hygge om sit forhold, så hav en babysitter med, eller lad poderne blive hjemme..

Anmeld

14. maj 2009

wamse

Jeg tror ikke at de har noget med det at gøre. Synes ikke de kan gives delvis skylden fordi de valgte at spise 100 m derfra. Da mine drenge var små var jeg da i vaskekælderen og ordnede vasketøjet når de var kommet i seng, hvornår pokker skulle det ellers gøres? Så hvis der var sket noget, så var det delvis min skyld?? Tror det her par er straffet på den værst tænkelige måde-EVER. Tror måske at vi vil give dem skylden, for alt andet er næsten for utænkeligt, at nogen bare ville kunne finde på at tage vores børn, og til hvilken grund?? Ad bare tanken får nakkehårene til at rejse sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.