Så springer jeg ud :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Muhmi

Lahn11 skriver:

Jeg er gravid igen <3. Jeg har endelig fået offentliggjort det, så selvf. Skal alle i dejlige tøser også have det a vide (; jeg er 14+3 idag, NF gik rigtig godt, og vi glæder os rigtig meget til den lille trold kommer til  febuar, på det tidspunkt er Emma 13 måneder så det er tidligt, og ikke planlagt, men vi er alligevel glade for at det er vores tur igen <3  nu skal MD bare overstås, så vi ikke skal gå og være så nervøse  

Tillykke med graviditeten og den veloverståede nf 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

baby012

Månsson skriver:

Det må da være fedt og ha en at lege med og dele alt med

Jeg har ihvertfald haft meget stor glæde af st have min søster så tæt på mig, så håber da de bliver glade for hinanden <3 

Anmeld

16. august 2012

baby012

Muhmi skriver:

Tillykke med graviditeten og den veloverståede nf 

Mange tak  

Anmeld

16. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lahn11 skriver:

Ved godt alle siger det bliver hårdt, men når de siger det, hvad mener de så ?? : D altså hvad er det der bliver hårdt i forhold til kun at have en (: 

Det er hårdt, at have en helt ny baby samtidig med, at man har en lille i forvejen. At skulle op til to børn om natten, hvis den "store" ikke sover igennem. At den "store" stadigvæk har brug for hjælp til alt.

Men det hele kommer igen så mange gange. Mine er nu 3 år og 4 mdr. og 4 år og 10 mdr. De har så meget glæde af hinanden. Men når jeg tænker tilbage ved jeg ikke, hvordan jeg kom igennem de første mange måneder - jeg var træt med stort T.

Anmeld

16. august 2012

baby012

MoarHvidovre skriver:

Det er hårdt, at have en helt ny baby samtidig med, at man har en lille i forvejen. At skulle op til to børn om natten, hvis den "store" ikke sover igennem. At den "store" stadigvæk har brug for hjælp til alt.

Men det hele kommer igen så mange gange. Mine er nu 3 år og 4 mdr. og 4 år og 10 mdr. De har så meget glæde af hinanden. Men når jeg tænker tilbage ved jeg ikke, hvordan jeg kom igennem de første mange måneder - jeg var træt med stort T.

Jeg har heldigvis en pige der sover igennem, og har gjort det siden hun var 5 uger (: der tager hun lige 12 timer (: vi er heldigvis to om det, fordi at manden bare går i skole, og derfor gerne hjælper om natten (: men ja, selvf. Bliver det hårdt, men kan bare ikke rigtig tro på dem der siger det bliver dobbel så hårdt, men nu synes jeg så heller ikke det er hårdt på nogen måde med Emma (: 

Anmeld

16. august 2012

Viventerjer

Tillykke

Anmeld

16. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lahn11 skriver:

Jeg har heldigvis en pige der sover igennem, og har gjort det siden hun var 5 uger (: der tager hun lige 12 timer (: vi er heldigvis to om det, fordi at manden bare går i skole, og derfor gerne hjælper om natten (: men ja, selvf. Bliver det hårdt, men kan bare ikke rigtig tro på dem der siger det bliver dobbel så hårdt, men nu synes jeg så heller ikke det er hårdt på nogen måde med Emma (: 

Vi var også to om det herhjemme, så det var ikke fordi, at jeg ingen hjælp fik. Men der er noget om det, at det bliver dobbelt så hårdt - selvom man ikke synes, at det er hårdt med en.

Anmeld

16. august 2012

twinny

stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.