Endnu en veloverstået nf skanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Fine_007

Jeg var til nf skanning igår på Rigshospitalet, og det var en virkelig fantastisk og surrealistisk oplevelse!  det havde jeg jo os læst mig frem til, at det var...

men havde alligevel ikke rigtig kunne forestille mig, hvor fin en oplevelse det egentlig er 

Min kærste og jeg fik set vores lille bølle for første gang - inkl. fire fingre på hver hånd og et bankende hjerte med fire hjertekamre! var virkelig overrasket over, hvor meget man kan se..

det var en meget livlig lille bebs, der ikke rigtig ville ligge som den skulle. Til sidst lykkedes det alligevel jordmoderen at få målt nakkefolden, og vi er så heldige, at risikoen for downs er lav! 

Jeg fik hele tre billeder med hjem og I skal da ikke snydes for mit yndlings  

Held og lykke til alle jer, der stadig ser frem til nf skanningen! (og undskyld det blev lidt langt..) 

en meget stolt kommende mor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

camillahej

Jubiii så dejligt stort tillykke stolt kan du godt være den er sød <3 er os selv lige kommet hjem fra NF :-)

Anmeld

16. august 2012

LMX

Fantastisk

Anmeld

20. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Fine_007 skriver:

Jeg var til nf skanning igår på Rigshospitalet, og det var en virkelig fantastisk og surrealistisk oplevelse!  det havde jeg jo os læst mig frem til, at det var...

men havde alligevel ikke rigtig kunne forestille mig, hvor fin en oplevelse det egentlig er 

Min kærste og jeg fik set vores lille bølle for første gang - inkl. fire fingre på hver hånd og et bankende hjerte med fire hjertekamre! var virkelig overrasket over, hvor meget man kan se..

det var en meget livlig lille bebs, der ikke rigtig ville ligge som den skulle. Til sidst lykkedes det alligevel jordmoderen at få målt nakkefolden, og vi er så heldige, at risikoen for downs er lav! 

Jeg fik hele tre billeder med hjem og I skal da ikke snydes for mit yndlings  

Held og lykke til alle jer, der stadig ser frem til nf skanningen! (og undskyld det blev lidt langt..) 

en meget stolt kommende mor 

Håber da at den lille bølle har 5 fingre på hver hånd

Stort tillykke

/ Taco78 

Anmeld

21. august 2012

Fine_007

Taco78 skriver:

Håber da at den lille bølle har 5 fingre på hver hånd

Stort tillykke

Hehe, ja, så heldig var jeg os 

og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.