hvordan skal jeg fortælle kæresten det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Ihhh fik en positiv graviditets test i morges  men mit spg er nu hvordan skal jeg fortælle min kæreste det?

Vi blev enige om at smide p-pillerne for ca 3 mdr siden (faktisk hans ide), men jeg ved bare at han ikke er helt klar til at skulle være far, så tror han blir helt skræmt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

MorDk

TILLYKKE!!!

Jeg er sikker på han nok også skal blive glad

du kan jo inviterer ham ud og spise og så fortælle ham det under middagen? *S* Der er mange muligheder! Jeg sagde det bare... for han stod ved siden af her 2.gang da jeg tog testen... sagde bare "den er go nok" ♥ Hihi

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ihhh fik en positiv graviditets test i morges  men mit spg er nu hvordan skal jeg fortælle min kæreste det?

Vi blev enige om at smide p-pillerne for ca 3 mdr siden (faktisk hans ide), men jeg ved bare at han ikke er helt klar til at skulle være far, så tror han blir helt skræmt hehe

Her var klokken 7 om morgenen, jeg tudbrølede og løb ind i sengen og fortalte det  Han sov, så det var nok et chok haha  

Forstår slet ikke at du kan være rolig og vente med at fortælle det. Tror han bliver vildt glad selvom han måske skal vende sig til tanken 

Og TILLYKKE 

Anmeld

16. august 2012

Nessie

Jeg satte et par små bitte babysko ud på måtten den ene gang. Det var det første han så da han kom hjem

Anmeld

16. august 2012

mortilfreja

Nessie skriver:

Jeg satte et par små bitte babysko ud på måtten den ene gang. Det var det første han så da han kom hjem

Nååå hvor sødt

Anmeld

16. august 2012

M!

Regn ud hvornår du ca. har termin.

Tag et billede af testen, sæt det i en ramme og skriv nede under
"gør dig klar, for til ****** går det løs - når to blir til tre"

Eller noget i den dur ..

Og stort tillykke!!

Anmeld

16. august 2012

Annemor...

Første gang vi ventede os havde jeg taget en test inden at jeg skulle på arbejde og så tog jeg en om aftenen da jeg kom hjem og viste til ham, jeg havde så mange tårer i øjnene. Jeg viste virkelig ikke hvordan jeg skulle sige det til ham. Og fik så fremstammet at du skal være far

Anmeld

16. august 2012

Tanjadamgaard

Jeg havde pakket graviditetstesten ind også havde jeg regnet ud hvilken måned, jeg ville have termin og skrev på min mave: vi ses til august far  

Anmeld

16. august 2012

annecatrine88

Jeg tog en test kl 12 om middagen og den var positiv, og vidste at han først ville komme hjem kl 11 om aftenen.. Så jeg havde pakket en bog ind med titlen "kunsten at være far".

Han forstod den bare ikke helt, så efter 20 sekunder med ja hvad tror du skat.. Så gik lyset op for ham.. Han blev sååå glad..

Men da han var på vej hjem fra arbejde snakkede vi i tlf sammen og der begyndte han nemlig at snakke om at når vi fik børn så skulle det være sådan og sådan, så det var lidt sjovt at skulle fortælle ham det..

Anmeld

16. august 2012

Chili

Anonym skriver:

Jeg ville have haft købt en body hvor der står I love dad på, men han var hjemme den morgen og kunne bare ikke vente med at fortælle ham det !  

Tillykke og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.