min søn er staret i skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2012

MariaKyedDK

og idag skal han jo selv være der hele dagen, nøøøøøj hvor jeg TUDER , var godt nok hårdt at gå fra ham synes jeg, han klare det hele så fint og tappert, men neiij hvor det gør ondt i moder hjertet ... andre der har det sådan ???han er stadig kun 5 år 9 måneder, og synes han er aaalllllt for lille til skole, men de er jo i den alder når de starter... og min søn er 100 % Klar, det er mig som ikke er klar. men hvor er jeg dog samtidt stolt af ham at han er så god, han snakker med lærende og synger med og gør bare det hele...

men glæder mig til at se ham i eftermiddag

håber at høre fra andre som synes det er lige så svært... og så et lille billede af mit GULD på vej til første skoledag igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter er lige startet i 2klasse. Første dag jeg afleverede hende græd jeg hele vejen hjem. Men vi skal give slip på et tids punkt! Og se dem blive selvstændige små individer. 

Anmeld

16. august 2012

MariaKyedDK

Aisha skriver:

Min datter er lige startet i 2klasse. Første dag jeg afleverede hende græd jeg hele vejen hjem. Men vi skal give slip på et tids punkt! Og se dem blive selvstændige små individer. 

Ja det skal man nemlig... og det synes jeg er ret svært , men man SKAL jo altså

tak for du skrev, har brug for det

Anmeld

16. august 2012

wamse

Min datter startede i går i 0 klasse

Jeg synes ikke, at det har været så slemt denne her gang, med at hun starter(hun er mit 3. barn) Men jeg har gjort meget i at forberede hende, og mig selv til hendes start i både SFO og skole

Jo mere tryg hun er i det, des mere okay er jeg ved situationen

Men da jeg sidste år skulle aflevere min søn på efterskolen, og så køre hjem uden ham, der stor tudede jeg hele vejen hjem i bilen, og så grinede jeg lidt over mig selv, for at stor tude igen Så hendes start i går gik ret roligt i forhold til

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Hvor er han bare sej!

Anmeld

16. august 2012

MariaKyedDK

Baagøe skriver:

Hvor er han bare sej!

Tak

vi er lige kommet hjem her nu , og han har grædt rigtig meget dernede i SFO'en øv hvor jeg fortryder at jeg ik holdte fri idag og hentede ham tidligt...

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

Tak

vi er lige kommet hjem her nu , og han har grædt rigtig meget dernede i SFO'en øv hvor jeg fortryder at jeg ik holdte fri idag og hentede ham tidligt...

Åh nej. Håber det gik bedre idag

Anmeld

20. august 2012

Nemesis

Min søn startede før skole SFO i maj..og det var bare SÅ svært for ham. Han græd og ville slet ikke afsted!

Så til sidst tog vi en uges ferie og da han kom tilbage var der 1 uge tilbage inden der var ferielukket.

Den uge gik godt.
Han har selv valgt han IKKE vil i SFO nu her hvor han er startet skole, og vi har valgt at fokusere på at det skal være positivt og dejligt at gå i skole.

Første skoledag var derfor med lidt nerver på, for ville han klare det??
Men det var jo en kort dag og alt gik supergodt.
Dagen efter, til første rigtige skoledag, var jeg endnu mere spændt, for 5 lektioner kan jo virker af rigtig meget.

Han kom ud og var super glad.
Har i måske mulighed for, at han ikke skal i SFO her i starten?? Der er SÅ mange nye ting, at det godt kan blive for meget.

:-) Sisse

Anmeld

20. august 2012

MariaKyedDK

Baagøe skriver:

Åh nej. Håber det gik bedre idag

det går bedre med ham han blir stadig lidt ked,  men nok fordi han ved sin mor os er det når han er det at han siger det... jeg ved det er stort og svært for ham, så ved han er lidt ked , men det blir bedre og bedre

Anmeld

20. august 2012

MariaKyedDK

Nemesis skriver:

Min søn startede før skole SFO i maj..og det var bare SÅ svært for ham. Han græd og ville slet ikke afsted!

Så til sidst tog vi en uges ferie og da han kom tilbage var der 1 uge tilbage inden der var ferielukket.

Den uge gik godt.
Han har selv valgt han IKKE vil i SFO nu her hvor han er startet skole, og vi har valgt at fokusere på at det skal være positivt og dejligt at gå i skole.

Første skoledag var derfor med lidt nerver på, for ville han klare det??
Men det var jo en kort dag og alt gik supergodt.
Dagen efter, til første rigtige skoledag, var jeg endnu mere spændt, for 5 lektioner kan jo virker af rigtig meget.

Han kom ud og var super glad.
Har i måske mulighed for, at han ikke skal i SFO her i starten?? Der er SÅ mange nye ting, at det godt kan blive for meget.

:-) Sisse

åh du har så ret, men nej har desværre ikke mulighed for at han ikke skal i SFO , men i fredags tog jeg fri og hentede direkte efter skole kl 13:10, og så gik vi lidt sammen og kikkede i sfo'en, og idag mandag hentede min mand ham kl 14, så han havde to timer dernede idag , og han sagde han blev lidt ked af det igen fordi han savner os, ( men hold nu op dcet er jo os en kæmpe forandring, fra den trykke børnehave med jævnalderen, til en meget stor skole med både små og store børn, jeg vil os være usikker, og jeg er os usikker , men prøver så vidt muligt at gøre ALT for at vi begge kan blive mere trygge,.... må indrømme jeg vil ønske jeg havde muligheden for at han ik behøvede SFO , men håber virkelig at han bliver glad for det dernede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.