Få lavet bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

N1

Den lykkelige skriver:

Jeg har hørt rigtig godt om hc andersens klinikken i odense.. der vil jeg selv have lavet bryster..
Meld dig in på kosmetiskguide.dk.. der er i debatten omkring brystforstørrelse MEGET at lære og før efter billeder osv..

Tak Det vil jeg prøve!

Man vil jo helst have at de blive pæne så man ikke fortryder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

N1

JS<3 skriver:

Hej (:

Jeg har fået fortaget mig en brudt operation på nygart, jeg har aldrig fortrudt og de er utrolig søde.

Tak for svar

Kan se du er gravid - har dine bryster ændret sig under graviditeten? og har du planer om at amme?

Anmeld

16. august 2012

N1

Bubbes skriver:

Har hørt godt om Nygart

Tak

Anmeld

16. august 2012

Kamulla

N1 skriver:

Tusind tak for svar

Fik du lavet det før eller efter du fik din søn?

fik lavet det sidste sommer... så der var Noah 3 1/2år

Anmeld

16. august 2012

JS<3

Ja det er jeg.

Nej ikke særligt, de er selvfølgelig blevet større og utrolig ømme som "normale" også er.

Min største bekymring var om de blev helt hårde, men der er heldigvis ikke den store forskel.

MEN, nogen mister følserne i brysterne, det får du også afvide. Mit venstre bryst er til tider en anelse mere føelsesløs end det før har været. Ellers har jeg ikke følt den store forskel.

Om jeg kan amme, vil tiden jo vise. Men jeg har en del råmælk, så min jordmor og mig selv er ikke i tvivl om at jeg sagtens kan (:

Anmeld

16. august 2012

SS82

Jeg har fået lavet mine hos nygart og kan klart anbefale dem. Er så glad for det og ville klart bruge dem hvis jeg skulle have lavet nogetbigen af den ene eller anden slags. 

Anmeld

7. september 2012

N1

Kamulla skriver:

fik lavet det sidste sommer... så der var Noah 3 1/2år

Måtte du godt løfte din søn ugerne efter eller?

- undskyld alle de spørgsmål..

Anmeld

7. september 2012

Kamulla

N1 skriver:

Måtte du godt løfte din søn ugerne efter eller?

- undskyld alle de spørgsmål..

nej måtte ikke løfte mere end hvad der svarede til 1L i hver hånd... derfor ventede jeg med at få dem lavet til Naoh var stor nok... han brugte jo ikke ble og skulle ikke bæres på...  (han var 3 1/2 år næsten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.