36+0 (4 uger til termin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2012

MorDk

Så ramte jeg 36+0  1 uge til den SIDSTE milepæl inden fødslen! BUM! Tænk...så gik tiden alligevel hurtigt nu jeg tænker over det...! Jeg er godt nok også ved at være godt og grundtig træt/udkørt! Jaja jeg ved godt det ikke bliver "nemmere" med en nyfødt ... Meeeen hold op, hvor jeg glæder mig til at komme af med maven igen!

Håber Lillesøster har lyst til at kigge ud til os liiidt før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

NNL

Krydser fingre og sender ve-støv (om en uge)

Anmeld

16. august 2012

MorDk

NNL skriver:

Krydser fingre og sender ve-støv (om en uge)

Hihi ihvertfald om 2uger  *S*  Er altså SÅÅÅ spændt!

Anmeld

16. august 2012

christina92

MorDk skriver:

Så ramte jeg 36+0  1 uge til den SIDSTE milepæl inden fødslen! BUM! Tænk...så gik tiden alligevel hurtigt nu jeg tænker over det...! Jeg er godt nok også ved at være godt og grundtig træt/udkørt! Jaja jeg ved godt det ikke bliver "nemmere" med en nyfødt ... Meeeen hold op, hvor jeg glæder mig til at komme af med maven igen!

Det er da hel vild så hurtig tiden er gået! 

Utrolig du allerede er 37+0 om en uge  Bliver skønt når lillesøster ankommer.

Anmeld

16. august 2012

MorDk

christina92 skriver:

Det er da hel vild så hurtig tiden er gået! 

Utrolig du allerede er 37+0 om en uge  Bliver skønt når lillesøster ankommer.

Jaaah! Vi er også meget spændte!!! ENDELIG!!! *S*

Anmeld

16. august 2012

Chili

MorDk skriver:

Dejligt

ve-støv om en uge!

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Chili skriver:

Dejligt

ve-støv om en uge!

TAK!!

Anmeld

16. august 2012

Troldemommi

Min kusine går også lige nu og venter på at deres lille pige vil ud, hun er ligeså spændt som dig, så jeg sender en ladning ve-støv i begge retninger :-)

Monica

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Monica P skriver:

Min kusine går også lige nu og venter på at deres lille pige vil ud, hun er ligeså spændt som dig, så jeg sender en ladning ve-støv i begge retninger :-)

Monica

Tak skal du have  Hvornår er hun sat til?

Anmeld

16. august 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Jeg vil også krydse fingre og sende noget ve støv til dig, så hun måske kommer ud noget før..  Ja pludselig går tiden hurtigt!  Ønsker jeg alt held og lykke fremover.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.