Av av av - kan det være blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2012

lenemor77

Godmorgen medgravide kvinder.

De sidste par dage har jeg fået en tiltagende ondt i maven. Ikke sådan rigtig ondt, men nærmere som en muskel, som konstant er trukket sammen. Den sidder lige bag mit kejsersnitsår. I går var det så galt, at jeg måtte ligge mig ½-times tid i sengen da jeg kom hjem fra arbejde. Og ikke på ryggen - for der spænder det bare mere - men på siden... Det hjalp.

Om morgenen er der ikke rigtig noget, men det kommer snigende op ad formiddagen. Her til morgen opdagede jeg også, at jeg har lidt trykken i underlivet som giver en fornemmelse af, at jeg skal tisse...

Jeg er kun i uge 13+5 og vil ikke virke hysterisk. På den anden side har jeg en for tidlig fødsels fra 2008 (uge 32), som nok kunne være stoppet, hvis jeg havde lyttet til min krop....

Hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

cdinesen

Godmorgen

Jeg er selv lige blevet sat i pencilinbehandling pga. blærebetændelse, jeg har de samme symptomer.

Hvis jeg var dig ville jeg fluks tage et smut til lægen, hellere en gang for meget end en gang for lidt, når det kommer til blærerbetændelse og graviditeter

Anmeld

16. august 2012

nielsen80

God morgen

Yes det lyder lidt som en blærebetændelse. Ned til lægen og få det tjekket! Held og lykke med det.

Anmeld

16. august 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

God morgen

Yes det lyder lidt som en blærebetændelse. Ned til lægen og få det tjekket! Held og lykke med det.

Orv vil så anbefale tranebærpiller resten af graviditeten, hvis du har blærebetændelse. Det har holdt det for døren ved mig. De kan købes i matas.

Anmeld

16. august 2012

Fine_007

nielsen80 skriver:

Orv vil så anbefale tranebærpiller resten af graviditeten, hvis du har blærebetændelse. Det har holdt det for døren ved mig. De kan købes i matas.

Jeg indskyder lige et lille spørgsmål 

Jeg har selv overvejet at tage tranebærpillerne, men bag på alle de tranebær-pilleræsker, jeg har set, står der, at man skal rådføre sig med en læge, før man tager pillerne som gravid.. 

Nogen der har talt med deres lægen om en evetuel risiko ved at tage tranebærpiller?

Anmeld

16. august 2012

nielsen80

Fine_007 skriver:

Jeg indskyder lige et lille spørgsmål 

Jeg har selv overvejet at tage tranebærpillerne, men bag på alle de tranebær-pilleræsker, jeg har set, står der, at man skal rådføre sig med en læge, før man tager pillerne som gravid.. 

Nogen der har talt med deres lægen om en evetuel risiko ved at tage tranebærpiller?

Det gjorde jeg, og jeg fik afvide jeg ikke skulle være urolig. Desuden står der faktisk ikke noget om gravide ikke må indtage dem på dem, jeg tager( vitabutin).

Anmeld

16. august 2012

Fine_007

nielsen80 skriver:

Det gjorde jeg, og jeg fik afvide jeg ikke skulle være urolig. Desuden står der faktisk ikke noget om gravide ikke må indtage dem på dem, jeg tager( vitabutin).

Super! 

Tak, for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.