Blespanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Mira0911

Hvor mange bruger den ?

Jeg gør ikke, bruger ikke refill, synes de er dyre... Så jeg brugte i starten en alm skralde pose, som jeg kom i.. Men for hver gang jeg kom en ble ned i, røg posen længer ned for hver gang...
Nu bruger jeg den slet ikke mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Valle81

Dutte84 skriver:

Hvor mange bruger den ?

Jeg gør ikke, bruger ikke refill, synes de er dyre... Så jeg brugte i starten en alm skralde pose, som jeg kom i.. Men for hver gang jeg kom en ble ned i, røg posen længer ned for hver gang...
Nu bruger jeg den slet ikke mere....

Jeg købte den da jeg havde fået min datter, men brugte en refil, så var det nok. Jeg kunne ikke forstå hvad det var der lugtede så kraftigt(og nej ikke puhableerne), for det var sådan en parfumeret lugt.

Jeg fandt ud af det var poserne til blespanden, synes det var så ræderligt at have den lugt hængede, som en dårlig wunderbaum, så den blev smidt ud sammen med den første sending bleer:0)

Anmeld

14. maj 2009

Tynen

Jeg købte en på tilbud.
Blev så træt af den at jeg har flået toppen af og bare bruger selve spanden som en alm. blespand.

Spild af penge for mit vedkommende..

Anmeld

14. maj 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Jeg købte en på tilbud.
Blev så træt af den at jeg har flået toppen af og bare bruger selve spanden som en alm. blespand.

Spild af penge for mit vedkommende..

Sådan gør vi også, toppen af blespanden ligger i kælderen også har vi en bærepose i... og så ryger afføringsbleerne i "NappiBaggies" og så ned i spanden, og tissebleerne kommer bare der ned...

Anmeld

14. maj 2009

DK

Jeg mener jeg fandt poser uden den der lugt. Og så fungerede skruelåget fint for mig. Jeg er så doven så ved jeg ikke kommer ud med den hver dag, og tager konsekvensen med en "rigtig" blespand, som så ikke stinker helt så meget som en stak bleer der ligger i en alm pose fordi at de jo bare skal smides ud liiiiiige om lidt Derfor vil jeg også gerne have dem indkapslet i den lange "slange" med tvist på som holder lidt bedre på det.

Derudover synes jeg bleer er ualmindeligt klamt, og ville ønske jeg havde rygrad til at komme ud med det hver dag. Men jeg kender bare mig selv godt nok til at vide jeg ville tænke, ejj jeg gør det lige om lidt, ejj jeg gør det i aften, for ellers kan jeg rende hele dagen, ejj jeg gør det i morgen, nu er det jo helt mørkt, osv.
Vi tømte i stedet blespanden en gang om ugen. Det var kæresten der stod for det. Hver onsdag...  Det der ble-smidud kom jeg aldrig rigtig i gang med.

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Vi havde da vi fik vores 1. datter.. Men den blev hurtig for klam... Så besværligt var det heller ikke og smutte ud i skralderen med bleen..

Anmeld

14. maj 2009

A.

jeg har blespand men bruger ikke mere refil  men alm.skraldpose..så er det ikke så dyrt..og hvis man putter en duft ind i blespand så lugter det slet ikke..

Anmeld

14. maj 2009

DK

Heidi-Godsk skriver:

Vi havde da vi fik vores 1. datter.. Men den blev hurtig for klam... Så besværligt var det heller ikke og smutte ud i skralderen med bleen..

He he, nej det er det nemlig ikke. Jeg får det bare ikke gjort hver gang jeg har skiftet ble. Tager i babyen med udenfor her gang i har skiftet, og i skal i skralderen??
Altså det er da koldt om vinteren eller regn og den slags?

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

DK skriver:

He he, nej det er det nemlig ikke. Jeg får det bare ikke gjort hver gang jeg har skiftet ble. Tager i babyen med udenfor her gang i har skiftet, og i skal i skralderen??
Altså det er da koldt om vinteren eller regn og den slags?

Altså.. vi bor i lejlighed og har affaldsskakt på opgangen...

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Havde en til min store datter, men synes det var dyrt, og heller ikke at det lugtede ret meget bedre. Så den er blevet kasseret og denne gang har jeg bare en alm. skraldespand med fodpedal lige til at åbne og smide i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.