Sikke dog et lorte sted vi bor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at her hvor mig og min kæreste bor er virkelig et skod sted. Vores under bo er en gammel gris der sidder splitter nøgen inde i hans stue og man kan ik undgå at kigge der ind når man skal ind i opgangen. Vores genbo er bare et svin og det er han sjovt nok blevet efter han fik sin hjerneblødning. Så går han og siger at mig og min kæreste ik har nogen hjerne eller at hvis vi havde lidt hjerne kunne vigøre sådan og sådan han har sågar været så fræk at sige sådan noget mens min far stod og hørte på det. Hvis jeg ik lige havde sagt det fint gå nu bare ind til dig selv tror jeg at både min far og kæreste var gået helt over gevin.  Og så er der vores nabo en gammel fordrukken sut der ryger i opgangen selvom han godt ved han ik må. Hver aften når mig og kæresten skal til at sove kan vi høre hans tv helt ind til os. Og selv når vores tv er tændt kan vi høre det. Og så glor han virkelig meget efter mig. Føj! Og så har vi vores naboer på den anden side. De får vare ind kl 23 og det går sku ik stille for sig. Plus at når de får vare ind så nogle gange er det i en kontainer som de så stiller på en brandvej og det gør så også at jeg ikk kan komme om til min vaske maskine og den står der gerne i 2 dage. Plus de parkere deres biler på brandvejen når de ik har kontaineren til at stå der. E virkelig træt af at skulle høre på deres japser sprog kl snot. Specielt når man skal tidligt op dagen efter. Og man først får ro nok til at ku sOve omkring kl 1-1:30 !!!!  

Skulle bare lige ud med det et sted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

skønneunger

ok.... har du klaget til nogen? hvis det er brandvej må de ikke holde der.

din kommentar om hjerneblødning syntes jeg er usmagelig.

Anmeld

16. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ang brandvejen, så ringer du til jeres udlejer og klager. Hvis de ik vil gøre noget, ringer du til politiet. Det er ulovligt!

Ang ham der har haft en hjerneblødning, syntes jeg at du er lidt hård. Manden ka jo netop ik gøre for det, da han har haft en hjerneblødning. Det ændre tit folks personlighed, og får dem til at sige og gøre ting, de ALDRIG ville ha gjort før. Husk at han har fået en hjerneskade, også bare ignorere det!! Vh stine

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Den eneste del af hans hjerne som blev remt var hans evne til at gå. For ellers er han helt klar.  Han kan Alt selv. 

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Og det mærkeligste af det hele er han kun er sådan når min kæreste er der. Når jeg kommer ned alene med vaske tøj og sådan spør ham om hvordan det går og om JEG kan klare alt det der med den store mave jeg går rundt med. Og om jeg kan holde varmen ud. 

Anmeld

16. august 2012

betina23

Send nogle klager asted snak med de andre beboer og hær hva de sys om det lav evt en underskrift samling.. man kan godt bli'r Smith ud hvis man ikk følger reglerne vilket ham der får vare ikk gør og det med fjernsyn der plejer a skal være ro efter 22

D med han er nøgen bestemmer han selv i sin lejlighed han Må bare ikk gå ud og blotte sig og hvis man ikk kan undgå a se ham han man vist er ik sikker få politiet til a be ham tænke over det evt tå tøj på det var overfald i fjernsynet efter en anden vare irriteret over det så ka du vel os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.