Kender du til 'Nygart privathospital'??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

LR85

Jeg overvejer virkelig at få en brystoperatioen, og synes deres hjememside er meget professionel og meget informerende.

Men har du nogen erfaringer, eller kender nogen der har??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Sildefisk

Har hørt godt om stedet, har dog selv valgt en klinik i Sverige

Anmeld

15. august 2012

Camilla..

LR85 skriver:

Jeg overvejer virkelig at få en brystoperatioen, og synes deres hjememside er meget professionel og meget informerende.

de er fantastiske derinde. kan varmt anbefales

Anmeld

15. august 2012

stm2812

LR85 skriver:

Har ingen personlig erfaring med dem, men for et halvt år til et år siden (kan absolut ikk mere Præcist huske hvornår) havde tv3 en udsendelse på en godt 8-10 afsnit med dem. Og efter min mening virkede de rigtig professionelle og det virkede uden tvivl til st de havde styr på tingene.

Selvfølgelig er det svært at vurdere ud fra en tv-udsendelse. Dog er mit indtryk af dem positivt

Men held og lykke med det

Anmeld

15. august 2012

LR85

stm2812 skriver:

Har ingen personlig erfaring med dem, men for et halvt år til et år siden (kan absolut ikk mere Præcist huske hvornår) havde tv3 en udsendelse på en godt 8-10 afsnit med dem. Og efter min mening virkede de rigtig professionelle og det virkede uden tvivl til st de havde styr på tingene.

Selvfølgelig er det svært at vurdere ud fra en tv-udsendelse. Dog er mit indtryk af dem positivt

Men held og lykke med det

Tak skal du have. 

Har set på deres hjemmeside at de har klip fra diverse tv programmer hvor de er medvirket. Skal lige have kigget dem ordenligt igennem i morgen. 

Men tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.