38+3 og ikke så meget liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Tulle28

Jeg er 38+3 idag og har for første gang i flere måneder ikke mærket så meget liv som jeg plejer. Jeg har mærket hende, så er ikke urolig som sådan. Men i forhold til hvor meget hun plejer at mose rundt derinde (som hun gjorde så sent som igår) er der meeeeeeeget stille. Er der ikke noget med at de bliver mere stille op til fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

EnGodMor

Det er fordi der bliver mindre og mindre plads inde i maven  derfor vil du kunne mærke mindre bevægelse jo tætter på du kommer fødselsdatoen

Anmeld

15. august 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Jeg er 38+3 idag og har for første gang i flere måneder ikke mærket så meget liv som jeg plejer. Jeg har mærket hende, så er ikke urolig som sådan. Men i forhold til hvor meget hun plejer at mose rundt derinde (som hun gjorde så sent som igår) er der meeeeeeeget stille. Er der ikke noget med at de bliver mere stille op til fødslen?

jo det synes jeg da at have hørt.. og der bliver også meget lidt plads så hun har mere glidende bevægelser? i stedet for små puff.. som du selv skriver tror jeg ikke du skal være urolig når du har mærket hende.. 

Men andre steder står der hvis der er en markant ændring i bevægelses mønstret og er urolig så ring til FG, så kan de fortælle dig hvad de synes du skal gøre...

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Det samme var der med min datter da jeg var tæt på termin  Ringede til FG som sagde at hvis jeg var i tvivl var jeg velkommen til at komme og blive tjekket på, for at få ro i sindet 

Anmeld

15. august 2012

Tulle28

Camillos skriver:

jo det synes jeg da at have hørt.. og der bliver også meget lidt plads så hun har mere glidende bevægelser? i stedet for små puff.. som du selv skriver tror jeg ikke du skal være urolig når du har mærket hende.. 

Men andre steder står der hvis der er en markant ændring i bevægelses mønstret og er urolig så ring til FG, så kan de fortælle dig hvad de synes du skal gøre...

Hmm det bliver spændende om der snart sker noget- igår havde jeg menssmerter og en del plukveer, hvilket jeg ikke har haft tidligere overhovedet... Men intet af det idag, bare en roligere baby.

Anmeld

15. august 2012

Tulle28

engodmor skriver:

Det er fordi der bliver mindre og mindre plads inde i maven  derfor vil du kunne mærke mindre bevægelse jo tætter på du kommer fødselsdatoen

Ja men kan hun nå at vokse så meget siden igår? Der SPRÆLLEDE hun rundt til den store guldmedalje...

Anmeld

15. august 2012

Tulle28

MillesMor111010 skriver:

Det samme var der med min datter da jeg var tæt på termin  Ringede til FG som sagde at hvis jeg var i tvivl var jeg velkommen til at komme og blive tjekket på, for at få ro i sindet 

Jeg har mærket hende idag, men slet ikke som jeg plejer...

Anmeld

15. august 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Hmm det bliver spændende om der snart sker noget- igår havde jeg menssmerter og en del plukveer, hvilket jeg ikke har haft tidligere overhovedet... Men intet af det idag, bare en roligere baby.

ja det kan være hun sover mere nu.. som en "rigtig" baby,,, du ved.. så hun ikke er så pokkers aktiv.. . ja hun må godt komme nu kan jeg se på det hele.. endnu en prinsesse kommer til verden skønt! 

Anmeld

15. august 2012

EnGodMor

Tulle28 skriver:

Ja men kan hun nå at vokse så meget siden igår? Der SPRÆLLEDE hun rundt til den store guldmedalje...

Det kan skifte super hurtigt fra dag til dag :-) jeg har selv prøvet det...

JEg skyndte mig at kontakte min læge som sagde jeg skulle kontakte føde afd. jeg kom ind til en scanning, og fik kørt en strimmel os og alt var helt fint.... jeg fik af vide på sygehuset at de fik mindre plads til at bevæge sig i...og det kom os an på hvordan de lå, om man kunne mærke meget eller lidt...

jeg har os oplevet i min første graviditet i uge 38, at helle rikke mærke meget liv... og der var det moderkagen som lå foran maven kunne de se på scanningen , så det kan os være den som driller dig lidt

Anmeld

15. august 2012

Team Putte

Tulle28 skriver:

Det er meget normalt de bliver mere stille jo mindre plads der bliver i maven

De har oz stille dage engang imellem hvor de er markant mere stille end ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.