Pyyh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2012

FrkRaarup

Heeey tøser!

Vil bare lige høre om der er andre end mig der er sk*de syge ?

Er 10+4 og bare syg hele tiden.

Inden jeg testede positiv, havde jeg 2 voldsomme migræne anfald. Derefter har jeg voldsom kvalme, der dog er aftaget.. Jeg kan ikke kaste op, men sidder på tønden med herre dårlig mave.! Jeg har hovedpine og er svimmel..

Andre end mig der har det sådan ?

At være gravid og blive mor er noget jeg har dømt om i mange år, og kæmpet for!

Men må indrømme, at det sjove lidt går af det, når jeg hele tiden er SÅ syg!

Har på ingen måde fortrudt, at jeg nu venter Blyp, er ovenud lykkelig.! Men hold kæft min krop har det hårdt.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

M&N

Kan nikke genkende til at hvad du skriver. Da manden tog afsted til Roskilde Festivalen hvor jeg var i 5. uge tog kvalmen til, kunne intet få ned. Da han så kom ned (efter at have uafbrudt kvalme) blev han syg og der gik 3 dage så måtte jeg også bukke under for snot, kvalme, svimmelhed og madlede. Det gik over igen nogle dage efter og siden har jeg døjet med kvalme, madlede og opkast.

Det er dog blevet bedre med opkast og madleden men kvalmen er der stadig! Har opkast reflekser hele tiden. Min mave sagde fra forleden dag da jeg havde spist for meget chokolade  Puha, fik godt nok et chok da jeg ikke havde brækket mig i et par uger.

Her har der også været forstoppelse på programmet, hovedpine og vægttab...

Er 12+1 og døjer stadig med kvalme og opkast. Ser frem til den dag det forsvinder igen.. 

Anmeld

15. august 2012

M&N

Men på trods af alle de gener, så er jeg også ovenud lykkelig for at være gravid igen med en dejlig blob som er en figther

Jeg er faktisk glad for de symptomer, hvis man kan vende det sådan. Forrige graviditet som endte i en MA blødte jeg lyserødt (1 gangs foretagelse) og havde ingen symptomer, what so ever.

Så er sikker på det her er en blobber som er kommet for at blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.