Paradise børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2008

Anna-Rosa

Tynen skriver:

Gider slet ikke høre om alt jeres fancy kabeltv m.m.!
Næh du - Dr1 det ved man hvad er!!

NOT!!

Trine

Nej men det er da også en pæn pauseskærm frem til kl. 20 nul nul+o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

..

Ser Paradise, sluger det råt..

Syntes det er totalt sjovt, er du gal hvor er de mange som må have en dårlig smag i munden når de kommer hjem og ser programmerne.. Fx Karina som tror hun er SÅ hot (tænk at blive mopset over at de to nye syntes Nicoline er mere lækker - som hun også er!). Karina er jo til grin, hun tror hun styrer det hele men syntes det går lidt skidt for hende nu :))

Anmeld

12. marts 2008

Anna-Rosa

Macrolf skriver:

Ser Paradise, sluger det råt..

Syntes det er totalt sjovt, er du gal hvor er de mange som må have en dårlig smag i munden når de kommer hjem og ser programmerne.. Fx Karina som tror hun er SÅ hot (tænk at blive mopset over at de to nye syntes Nicoline er mere lækker - som hun også er!). Karina er jo til grin, hun tror hun styrer det hele men syntes det går lidt skidt for hende nu :))

HA! Rikke :)):)) Du har bare styr på de airheads derinde.....:)) Ej de er jo som alle andre på deres alder, forskellen er måske bare som du selv skriver at de vælger at udstille sig... Min mor ville slå mig ihjel!!!8(>(

Anmeld

12. marts 2008

..

Det ville min mor bestemt også mig!! Jeg ville så også hoppe i havnen hvis min mor gjorde sådan noget.. Tænk når de engang for børn og de måske ser en optagelse af det.. Det er da for pinligt og så ligge der og knalde for åben skærm.. Fatter heller ikke Malene og Nicoline gider stole på ham der deres ex/nuværende kæreste - lærer de ikke af deres fejl?? :)):))

Ps: Har sendt en besked til dig - tror jeg nok - kan du ikke prøve at tjekke din post?

Anmeld

12. marts 2008

Anna-Rosa

Macrolf skriver:

Det ville min mor bestemt også mig!! Jeg ville så også hoppe i havnen hvis min mor gjorde sådan noget.. Tænk når de engang for børn og de måske ser en optagelse af det.. Det er da for pinligt og så ligge der og knalde for åben skærm.. Fatter heller ikke Malene og Nicoline gider stole på ham der deres ex/nuværende kæreste - lærer de ikke af deres fejl?? :)):))

Ps: Har sendt en besked til dig - tror jeg nok - kan du ikke prøve at tjekke din post?

Jo tak;) Tjekker du så også lige din post?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.