Hej alle 
Jeg er gravid i 24. uge med en lille pige. Det er vores 2. barn og har den dejligste dreng på 4 ½ år.
Da jeg skulle føde min dreng tog det laang tid med intense veer (en del af tiden med ve-drop hvor der slet ikke var pause mellem veerne).
Min jordemoder, som også var min konsulterende jordemoder lyttede slet ikke på det jeg sagde (hvis jeg f.eks. sagde jeg lagde af h til kunne hun finde på at sige, at det lige var nemmest hvis jeg blev liggende) og fortalte os overhovedet ikke om hvad der foregik.
Resultatet blev at efter 48 timer med veer og med 7 mennesker jeg ikke vidste hvorfor var der på stuen kom vores dejlige søn til verden med klip og sugekop.
Jeg fik 16 sting og blev opereret 6 dage efter fordi syningen var gledet og jeg havde fået en slem infektion dernede.
Jeg glæder mig rigtig meget til at føde igen og er slet ikke tvivl om at jeg skal føde - jeg vil bare helst ikke opleve sådan en fødsel igen og mit spørgsmål er så:
Er der nogen der har haft en "svær" fødsel 1. gang og en nemmere fødsel 2. gang og var tiden kortere eller længere.??
Knus
Anmeld