Jeg vil sku ikke fornærmes i mit eget hjem.
Jeg elsker min svigerfamilie, men til tiden kan jeg ikke udstå min svigerfar. Og det er bl.a. NUUU.
vi er ved at få lagt fliser i hele vores indkørsel, og som sædvanlig er svigerfar sååå sød til at hjælpe. MEN han skal satme respekterer vores/mine ønsker om hvordan tingene skal se ud her.
Lige netop denne "sag" går på at jeg inderligt at ønsket at indkørslen ikke skal være bred nok til to biler. Jeg kan se det praktiske i det, men så bliver vores indkørsel bredere end huset og det er grimt. (og det er rigtigt)
Det ønske har min elskede mand opfyldt og de er nu kun taget af til en smal indkørsel.
For 30 minutter siden er jeg ude med mad til dem, og så spørger mig svigerfar: "er det virkelig rigtigt DU ikke vil have plads til to biler"
Jeg svarer: ja det har VI besluttet. (og så et eller andet med, at her skal se pænt ud og tingene skal passe sammen)
Så ryster han på hovedet af mig og siger: "Det er sådanne en kvindeting. I må sige til når i skal have hjælp til at udvide"
Jeg svarer bare det bliver ikke nødvendigt...

Jeg bliver så rasende. Dette er nemlig ikke første gang. Her er det OS der bestemmer. Meninger må man gerne have her, men han vil beslutte og bestemme... NIKS IKKE HER..
Jeg vil ikke andet med dette indlæg end at få lidt luft.. Lidt meget luft..
Glæder mig til den dag, min mand er mand nok til at komme med hurtige friske bemærkninger til MIn fordel. 
Anmeld