Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

hansen1

Hej piger

Jeg er så heldig at være blevet gravid er 10+3 idag. 

Jeg er kommet lidt i tvivl, jeg var ved lægen den 7 og har fået lavet en vandrejounal. nu til mit spørgsmål. 

Bliver man kaldt ind til scanninger eller skal man selv kontakte de forskellige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Miin'Baby'Mus

hansen1 skriver:

Hej piger

Jeg er kommet lidt i tvivl, jeg var ved lægen den 7 og har fået lavet en vandrejounal. nu til mit spørgsmål. 

Bliver man kaldt ind til scanninger eller skal man selv kontakte de forskellige?

Det er forskelligt afhængig af hvor man kommer fra.

Alle mine aftaler kommer pr brev, men andre skal selv lave deres aftaler telefonisk. Fortalte din læge dig ikke hvad der skulle ske?

Anmeld

15. august 2012

hansen1

Okay.. Nej han fortalte mig intet, udover de ikke undersøgte om man var gravid da man kom til scanning ret hurtigt.. 

Anmeld

15. august 2012

Camilla30

hansen1 skriver:

Hej piger

Langt de fleste steder får man brev om indkaldelse til scanning og tid til jordemoder, lægebesøgende skal man ofte selv stå for at bestille. For en sikkerheds skyld kan du ringe til din læge og forhøre dig om proceduren, der hvor du bor - og så stort tillykke med gravidteten, håber det bliver en god tid for dig 

Anmeld

15. august 2012

hansen1

Okay, tusind tak ja det må jeg prøve .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.