mine ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har simpelthen så ondt i mine skindeben , det trykker virkelig i dem , som om de er fyldt med betændelse.

Nogen som har prøvede det .
Jeg er 29+2 idag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

trunte24

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har simpelthen så ondt i mine skindeben , det trykker virkelig i dem , som om de er fyldt med betændelse.

Nogen som har prøvede det .
Jeg er 29+2 idag .

Måske er det skindebensbetændelse

Hvis du strækker benet, og køre tommelfingeren ned over skindebenet, med et pænt tryk på, kan du muligvis udelukke eller bekræfte det.

Hvis det gør så ondt, at du får tåre i øjnene og føles bulet, så er det nok det Det kommer af overbelastning. Jeg har haft det en del gange, da jeg spillede fodbold.

Ellers kan det også være vand i kroppen, som mange gravide får. Det spænder i huden

Anmeld

15. august 2012

mortilnoahogmelina

trunte24 skriver:

Måske er det skindebensbetændelse

Hvis du strækker benet, og køre tommelfingeren ned over skindebenet, med et pænt tryk på, kan du muligvis udelukke eller bekræfte det.

Hvis det gør så ondt, at du får tåre i øjnene og føles bulet, så er det nok det Det kommer af overbelastning. Jeg har haft det en del gange, da jeg spillede fodbold.

Ellers kan det også være vand i kroppen, som mange gravide får. Det spænder i huden

Okay tak for svar . Jeg synes ikke det gør ondt når jeg kører hen over det.

Det spænder mere i benene .

Anmeld

15. august 2012

trunte24

Mortil2tiloktober skriver:

Okay tak for svar . Jeg synes ikke det gør ondt når jeg kører hen over det.

Det spænder mere i benene .

Så lyder det nok mere som vand i benene.

Hæv benene over hjerte højde, og bøj og strik i dine fødder, måske kan det afhjælpe trykket lidt

Anmeld

15. august 2012

mortilnoahogmelina

trunte24 skriver:

Så lyder det nok mere som vand i benene.

Hæv benene over hjerte højde, og bøj og strik i dine fødder, måske kan det afhjælpe trykket lidt

Okay. Tak ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.