Har alle fostre det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2012

SRP

Hej piger 

I dag 7+6 var jeg til scanning. Alt så fint ud og jeg fik forklaret hvad billedeene viste. Han nævnte noget med vand i hovedet, men sagde det var fordi hjrenen ik var så stor endnu. Har alle fostre det eller betyder det at det er en misdannelse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

M&N

SRP skriver:

Hej piger 

I dag 7+6 var jeg til scanning. Alt så fint ud og jeg fik forklaret hvad billedeene viste. Han nævnte noget med vand i hovedet, men sagde det var fordi hjrenen ik var så stor endnu. Har alle fostre det eller betyder det at det er en misdannelse???

Åh det ved jeg ikke, bad du ham lægen om at uddybe sig lidt?

Jeg blev scannet til NF hvor de mente den havde vand i hovedet og hvis fosteret har det så sent i graviditeten fx, så afbryder de den.

For at der selvfølgelig ikke er noget galt med din fine spire

Anmeld

15. august 2012

SRP

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke fik spurgt han sagde alt var iorden, men nu hænger jeg mig i de ord. Øv er nervøs

Anmeld

15. august 2012

VIPpigen

Jeg mener det er normalt. Netop fordi hjernen ikke er i udvikling endnu. Men det mindskes som fostret vokser

Har du prøvet at google lidt om baby i 7 uge??

Anmeld

15. august 2012

SRP

Ja men synes ikke jeg kan finde noget om det ihj træls at gå og være nervøs, men han sagde selvfølgelig alt var normalt.

Anmeld

15. august 2012

Tøs85

Jeg mener at kunne huske at det er normalt så tidligt.. Det må bare ikke være der senere..

Anmeld

15. august 2012

anynom

Hvis du fik at vide at alt var normalt, ja så er alt normalt. Havde der været noget at bekymre sig om havde du fået det at vide

Anmeld

15. august 2012

simone-baby93

det her stod der på den hjemme side jeg læser fra _ og den er meget god syns jeg  

uge 7 ca 10 mm fra hoved til bagdel 

ansigtet tager form.

begyndelse til rigtige knogler og til hænder. hjertet slår og sender blodet rundt. HJERNEN UDVIKLES ! alt sammen sårbare ting, som du kan beskytte, så det går godt. det går hurtigt nu. babyen vokser ca 1mm om dagen

så tror det er meget normalt med vandet .. 

Anmeld

15. august 2012

DreamChild

Jeg kan huske at vi fik afvide at de har vand i hovedet på dette tidspunkt, og det havde vores også. Det er helt normalt, og skal være der.

Anmeld

15. august 2012

FruK

JulieWH skriver:

Hvis du fik at vide at alt var normalt, ja så er alt normalt. Havde der været noget at bekymre sig om havde du fået det at vide

Nemlig! 

Lad være med at bekymre dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.