Gravid svømning. Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Helloo

Er det egentlig for tidlig at begynde?

Jeg er 15+6 idag.

Har før oprettet noget stil samme indlæg, men fik ikke særlig mange meninger om hvor tidligt må "bør" begynde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Kit

Mener jeg var i uge 14, da jeg startede og synes det var super godt. Fortsatte frem til fødslen. Var afsted sidste gang onsdag 39+3 og ville være taget afsted næste gang om mandagen 40+1, men der havde jeg født om natten. Det er rigtig god træning og ikke hårdt for kroppen.

Det eneste der er "ulempen" ved at starte tidligt er, at man ikke har så meget mave som de andre. Men min mave kom alligevel først i uge 27-29, så det havde været længe at vente.

Jeg gik i Hillerød Svømmehal som jeg gerne vil anbele til andre. Man kunne betale pr gang, så det gjorde ikke noget, hvis man missede en gang.

God fornøjelse

Anmeld

15. august 2012

132319

Det er aldrig for tidligt at være i god form til fødslen og svømning guld værd

Vidste slet ikke at der fandtes hold for den slags, jeg tog bare selv i svømmehallen

Anmeld

15. august 2012

Zafir

Det er ALDRIG for tidligt (med mindre du ikke er gravid - så er det bare dejligt hehe). Men det er SUPER godt for kroppen at komme igang så tidligt som muligt. Så bare kom igang.

Anmeld

15. august 2012

Helloo

Zafir skriver:

Det er ALDRIG for tidligt (med mindre du ikke er gravid - så er det bare dejligt hehe). Men det er SUPER godt for kroppen at komme igang så tidligt som muligt. Så bare kom igang.

Haah ja okay 

Tja måske skulle man virkelig genoverveje det

Tak for svar piger!

Anmeld

15. august 2012

Kit

Det jeg gik til hed "I form til fødslen" og er ikke almindelig svømning, men Aqua fitnes.

http://www.gigtforeningen.dk/aquapunkt/aquamama+%C3%B8velser

Anmeld

15. august 2012

Michalala

Nej, jeg vil absolut ikke mene det er for tidligt. Tror selv jeg startede til vandaerobic omkring uge 12 - bare fordi jeg ikke havde fået taget mig sammen før.

Det vigtigste er at du lytter til din krop. Måske især ved maveøvelser. Men hvis det er specielt hold til gravide så skulle det jo gerne være tilpasset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.