Oppusteligt fødekar søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Tennamor

Jeg har termin d. 27. september og har planlagt en hjemmefødsel.

I den forbindelse et oppusteligt fødekar. Det skal enten være La Bassine Birthing Pool eller The Good Birth mini fødekar og gerne med tilbehør som pumper, slange, liner mv.

Kan kontaktes herinde, på tenna@ttmilo.dk eller 61222223.

Vh Tenna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Zafir

Har din jm ikke et som I kan leje? Sådan har det været begge gange jeg har født.
Men de oppustelige er heller ikke frygtelig dyre at købe, hvis du ikke finder et

Det var super fedt at føde i et oppusteligt, fremfor dem af hårdt plast...

Anmeld

15. august 2012

Tennamor

Zafir skriver:

Har din jm ikke et som I kan leje? Sådan har det været begge gange jeg har født.
Men de oppustelige er heller ikke frygtelig dyre at købe, hvis du ikke finder et

Det var super fedt at føde i et oppusteligt, fremfor dem af hårdt plast...

Jeg får først besøg af jm d. 28. august, men hun har ikke snakket noget om, at de har sådan nogen

Jeg synes alligevel 800 kun for karret er mange penge, når der så kommer slange, punpe, liner mv oven i.. men ja, hvis jeg ikke finder et brugt, så er det jo bare vejen frem

Anmeld

15. august 2012

Zafir

Tennamor skriver:

Jeg får først besøg af jm d. 28. august, men hun har ikke snakket noget om, at de har sådan nogen

Jeg synes alligevel 800 kun for karret er mange penge, når der så kommer slange, punpe, liner mv oven i.. men ja, hvis jeg ikke finder et brugt, så er det jo bare vejen frem

Hmmm... Mener at man kan få et samlet for omkring 11-1200 ??? Mm...
Ellers så hør Tina* ad. hun købte et, sidst hun fødte. Måske vil hun af med det?

Anmeld

15. august 2012

Fidus

Tennamor skriver:

Jeg har termin d. 27. september og har planlagt en hjemmefødsel.

I den forbindelse et oppusteligt fødekar. Det skal enten være La Bassine Birthing Pool eller The Good Birth mini fødekar og gerne med tilbehør som pumper, slange, liner mv.

Kan kontaktes herinde, på tenna@ttmilo.dk eller 61222223.

Vh Tenna

Jeg har set et inde på DBA.dk sent igår aften og der er et billed af det,  annoncen ligger under baby-udstyr og under private anoncer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.