Har lagt det på debatten, men kunne jo være nogle af jer har oplevet det samme eller nogle ideer til hvad vi kan gøre.......
Min søn Milas på lige knap 2 år går i dagpleje og elsker det :-)
Dog er han en ret hård lille bandit.... Igår havde hans dagplejer været nødt til at sætte ham i højstolen med en bog, mens hun smurte frokost, fordi han var så hård ved de andre.....
Herhjemme er han mega hård ved sin søster Filuca på 5 år, slår, skubber hende og rykker hende i håret...
Vi er meget efter ham med det, og er begyndt at sætte ham ud i gangen (med åben dør) så han sidder med ryggen ind til os.... Så sidder han der et par min.... Hjælper et stykke tid, men så går det løs igen....
Katten slår han ud efter, rykker og trækker den i halen- den flygter når han kommer i nærheden af den....
Thomas og jeg er han også hård ved... Lige pludselig klapper han en en på kassen, eller han kradser os i ansigtet- især når han bliver overgearet og vi har leget....
Synes faktisk det er lidt svært hvordan man lige skal tackle det, for Filuca har aldrig været sådan.....
Han er "en rigtig dreng" som nogen kalder det, men synes bare han er så voldsom! Og hvis vi skælder ud, når han fx har slået Filuca, så griner han bare....
Hun er en følsom pige og græder meget nemt, så der skal ikke meget til før hun bryder ud i gråd, og manner hvor han benytter sig af det, og man kan tydeligt se han synes det er endnu sjovere så!!!!
Er det fint nok at sætte ham ud i gangen et par min eller hvad dælen ville I gøre, for at få ham til at indse det IKKE er ok, alt det han gør.....???
Han tester os konstant, ingen tvivl om det og han er en nysgerrig dreng der er i alt hvis han kan komme til det... (Total Peter Pedal) :-)
Ku godt tænke mig at høre hvad I mener og om nogle af jer har været udsat for det samme med jeres drenge (og evt piger)
Anmeld