er udbrændt på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Hej Tøser

Skal bare lige ha det her ud og evt godt råd.....er simpelhen bare kørt rigtig godt og grundig ned på mit job.

Jeg er butiksansat(tøj), står alene, har dog kollegaer i andre butikker.............

Jeg arbejder hver dag(-søndag, medmindre der er speciel åben) fra åben til luk... overarbejde afspasere jeg når det lige passer ind i, ja alles planer og helst uden for sommer sæson, for der forventes det at vi arbejder.

Jeg har ikke noget super forhold til hverken chef eller kollegaer... vi er bare forskellige på så mange punkter  

Blandt andet lever og ånder DE for deres job, hvor jeg har den holdning at et job er et job.... ikke at jeg ikke kan li mit job, men jeg gider ikke bruge alt min fritid på det(købe modeblade, lurer i andre butikker efter ideer, 2-3 messer om året og 1 indkøbs aftner om mrd) Hvilket også gør at jeg tit føler mig lidt udenfor når vi er til indkøb, messer osv. ... lyder barnligt, men de snakker henovrhovedet på mig - sikkert fordi jeg ikke er med til alt det der......... føles bare så dumt at bruge sin fritid (det forventes man deltager, men aflønnes ikke) på at sidde son en statist, og blive "nedstemt" ved beslutninger, der ikke lige er ligesom deres egen....(jeg kigger efter at sortimentet passer til kunderne i butikken, og ikke udelukkende"det sidste nye")

Jeg kan mærke på mig selv at jeg har svært ved at trække mig på arbejde om morgenen, og glæder mig lidt for meget til at få fri.

Jeg savner sådan en fast fridag(så jeg kunne få en hobby eller ligende), 5 ugers ferie hvor bare noget af det er om sommeren(holder som reglt kun3 i foråret eller efteråret) ... har nævnt dette for min Chef, men det kan ikke hænge sammen. Han siger "det må du snakke med de andre om, ring engang om mrd og få lagt nogen fridage ind" - er det ikke hans job?

men økonomien skal jo hænge sammen, og det er ikke nemt at få job i dag, så jeg holder ud... prøver hver dag at stå op med et positivt sind, men det bliver bare sværer og svære

nogen gode råd til hvordan jeg får gejsten tilbage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.