hvidovre hospital, spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Ønskebarnet12

Jeg er blevet sat til d.15 oktober i Hvidovre Hospital, jeg ville spørge angående mad, får man mad derhenne? eller skal jeg tag med hjemmefra? hvis man føder normalt og til tiden bliver man sendt hjem dagen efter? ved aks hvor længe er man i hospitalet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er min søns fødselsdag du er sat til

Du får mad på hospitalet. Der er en menuoversigt som man kan bestille fra i køkkenet. Det vil sige, at det er forskelligt, hvad man kan bestille og ikke er tvunget til, at spise hvad der kommer op.

Ved, at reglerne ang. hjemsendelse er lavet om siden jeg sidst fødte - men mener, at man kommer hjem ret hurtigt (dagen efter).

Anmeld

15. august 2012

Ønskebarnet12

MoarHvidovre skriver:

Det er min søns fødselsdag du er sat til

Du får mad på hospitalet. Der er en menuoversigt som man kan bestille fra i køkkenet. Det vil sige, at det er forskelligt, hvad man kan bestille og ikke er tvunget til, at spise hvad der kommer op.

Ved, at reglerne ang. hjemsendelse er lavet om siden jeg sidst fødte - men mener, at man kommer hjem ret hurtigt (dagen efter).

Ihh spændende, lad os se om jeg overhovedet føder på terminen håber jeg, okay super, troede nemlig ikke man fik mad..

Anmeld

15. august 2012

crille

Godt nok er planen at jeg forhåbentlig føder normalt, men nogen ting er måske nok ens på Hvidovre tænker jeg. Vi er blevet tilbudt at blive i to døgn. Mor spiser gratis i denne tid (hvad der er af mad ved jeg dog ikke) og far kan man betale for, så er der også mad til ham. 

Anmeld

15. august 2012

Isabella_mor

Jeg er blevet sat til d.15 oktober i Hvidovre Hospital, jeg ville spørge angående mad, får man mad derhenne? eller skal jeg tag med hjemmefra? hvis man føder normalt og til tiden bliver man sendt hjem dagen efter? ved aks hvor længe er man i hospitalet?

under fødslen kan du få sandwich, saftevand kaffe og muligvis også the.. 

vi tog selv lidt med til fødslen hjemmefra.. noget sodavand og lidt chokolads og nogle kiks osv... (sukker er godt når man skal føde) 

og kommer du på barselsgangen kan du bestille mad fra køkkenet via menukortet der er der. 

kommer du på patient hotellet er der en kantine hvor der er nogle forskellige retter at vælge imellem, og der skal du så spise deroppe... (men vi tog altså maden med på værelset fordi at jeg havde fået kejsersnit og kunne ikke sidde i en almindelig stol og spise.... 

men det er god mad de har derinde og god saftevand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.