32+0. 2. graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Puha, hvor jeg bare slet ikk synes det er sjovt mere ..  

Har ondt i ALTING for tiden .. Mave, ryg, lænd, bækken,.. ALT!!  

Synes godt nok tiden er begyndt at gå rigtig LANGSOMT nu, men tror måske også det er fordi man ikk kan så meget som man gerne vil .. 

I mandags fik vi at vide at vores bebs havde skiftet køn .. Så nu venter vi familiens første DRENG   og vi glæder os!! 

Storesøster (bliver 2 år, dagen efter termin) er begyndt at røre maven og sige "ae, ae Baby!" Mor her smelter fuldstændig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Miss Church

Fin mave
Men håber da ikke, at i har købt alt for meget lyserødt  

Det bliver da fantastisk for jer, også at få en lille dreng i familien 

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Miss Church skriver:

Fin mave
Men håber da ikke, at i har købt alt for meget lyserødt  

Det bliver da fantastisk for jer, også at få en lille dreng i familien 

Tak 

HELDIGVIS havde vi ikk købt noget, idet at vi har en masse fra storesøster, men vi bliver så nødt til at sortere lidt i det 

Det bliver helt fantastisk at få en lille dreng  Han har været ventet i mange år 

Anmeld

15. august 2012

Deaktiveret profil

Jeg kan virkelig godt forstå dig.. 

Jeg er også rigtig træt af at være gravid.. Jeg har ondt overalt nærmest og render til læge snart en gang om ugen med nye problemer der dukker op.. 

Hvor er det sjovt, at en pige blev lavet om til en dreng, heldigvis godt i havde noget fra den første, men nu skal der købes lidt anderledes ting. Så tillykke med det. 

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillamuz skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig.. 

Jeg er også rigtig træt af at være gravid.. Jeg har ondt overalt nærmest og render til læge snart en gang om ugen med nye problemer der dukker op.. 

Hvor er det sjovt, at en pige blev lavet om til en dreng, heldigvis godt i havde noget fra den første, men nu skal der købes lidt anderledes ting. Så tillykke med det. 

Det er rigtig træls nu .. Måtte lige have fat i FG her til aften da jeg fik nogle rigtig smertefulde plukkeveer .. Så nu skal jeg holde øje med dem i løbet af natten (vi har godt 45 min. til FG, så kører ikk bare derned) .. 

Men er rigtig glad for vi ikk havde købt noget tøj til baby  Måtte dog lige ud og købe noget tøj da vi havde været til scanning i mandags 

og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.