baby svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2012

JH12

Håber i kan hjælpe mig..

Vi står i den situation at vi i næste uge skal i Sommerhus hvor der er tilknyttet badeland . SeaWest

Vi har skrevet og sprugt hvad badevandstempraturen er på, og svaret var følgende:

Vandet i børnebassinet er ca. 30-32 gr.

I det store bassin er vandet ca. 28-30 gr.

'Problemet' er så at jeg har en datter på lidt over 3 mdr.
Vi går hver uge til 'baby svømning' med varmsvands bassin.
Men vil i mene det er for koldt i det store bassin for sådan en lille størrelse? har læst vandet skal helst være 32 grader. Puha er helt i tvivl om jeg skal tage hende med i badelandet.

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

JH12

Rykker den lige op

Anmeld

15. august 2012

Mettefpigen

Da Lukas var så lille fik jeg afvide at vandet skulle være ca 36-37 grader......

Anmeld

15. august 2012

sabrina89

Mettefpigen skriver:

Da Lukas var så lille fik jeg afvide at vandet skulle være ca 36-37 grader......

Det fik vi også afvide

Anmeld

15. august 2012

missie20

Joyce1986 skriver:

Håber i kan hjælpe mig..

Vi står i den situation at vi i næste uge skal i Sommerhus hvor der er tilknyttet badeland . SeaWest

Vi har skrevet og sprugt hvad badevandstempraturen er på, og svaret var følgende:

Vandet i børnebassinet er ca. 30-32 gr.

I det store bassin er vandet ca. 28-30 gr.

'Problemet' er så at jeg har en datter på lidt over 3 mdr.
Vi går hver uge til 'baby svømning' med varmsvands bassin.
Men vil i mene det er for koldt i det store bassin for sådan en lille størrelse? har læst vandet skal helst være 32 grader. Puha er helt i tvivl om jeg skal tage hende med i badelandet.

På forhånd tak for hjælpen

Bassinet skal helst være de 35 grader, da de er så små kan de ikke holde på varmen, som vi voksne kan. Så jeg ville ikke hvis gøre det. Når de er så små må de heller ikke bare så længe af gangen, og slet ikke hvis bassinet kun er de 30-32 grader.
En fra min mødregruppes pige var i et varmtvandsbassin på 35 grader i 1 time, hun fik lungebetændelse derefter, kan jo ikke sige det er udelukket pga hun var i vandet så længe, men det er vigtigt du passer på dit barn, hun kan jo ikke sige fra, andet end du kan se hun fryser.
I kan jo fylde håndvasken i sommerhuset og bade lidt i det, det stimulere også meget for en baby på den alder dit barn har.

Anmeld

15. august 2012

L&V

Mettefpigen skriver:

Det er os det vi fik af vide både af sp og til babysvømning så jeg ville ikke gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.