Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg har en rigtig god ven, som jeg mødte til prøverne på et teaterstykke for efterhånden mange år siden, og vi klappede fra start.
Jeg sad og snakkede med ham idag, hvor han så fortæller mig at han har fået et nyt "job". Jeg er glad og spørger hvad det er for et og ønsker ham tillykke, hvorefter han fortæller meget lavt at han planlægger kups for nogle andre, hvor han også får del i "fangsten". De har allerede lavet et par stykker og har fået information om noget af det.
Jeg er ikke i tvivl om at han mener det, han er aldrig typen, der har løjet eller lavet pis på mig på den måde. Men hvad fanden gør jeg lige? Jeg kan slet ikke klare den tanke. Jeg har ikke lyst til at stikke en god ven, men vil virkelig ikke tolerere at den slags sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

miig1989

Jeg synes, du skal melde det til politiet
Eller sige til ham, at han skal melde sig selv inden du gør det.

Anmeld

15. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg har en rigtig god ven, som jeg mødte til prøverne på et teaterstykke for efterhånden mange år siden, og vi klappede fra start.
Jeg sad og snakkede med ham idag, hvor han så fortæller mig at han har fået et nyt "job". Jeg er glad og spørger hvad det er for et og ønsker ham tillykke, hvorefter han fortæller meget lavt at han planlægger kups for nogle andre, hvor han også får del i "fangsten". De har allerede lavet et par stykker og har fået information om noget af det.
Jeg er ikke i tvivl om at han mener det, han er aldrig typen, der har løjet eller lavet pis på mig på den måde. Men hvad fanden gør jeg lige? Jeg kan slet ikke klare den tanke. Jeg har ikke lyst til at stikke en god ven, men vil virkelig ikke tolerere at den slags sker.

Meld ham! Han er ude på et skråplan og skal stoppes, før det går helt galt. 

Underligt, at han betror sig til dig - hvordan svarede du ham? 

Anmeld

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Han ska selvføljelig meldes! Det de har gang i er jo noget rigtig skidt. Tænk hvis de kom til at slå en ihjel. Dem det går ud over er jo mærket for livet! 

+ ved at fortælle dig de ting og du ik gør noget, ka vel nærmeste betragtes som at gøre dig medskyldig i fremtidigt kriminalitet, hvis ik fortæller det til politiet?? Vh stine

Anmeld

15. august 2012

FruK

Han kan da ikke være for skarp, når han ligefrem sidder og blærer sig med det. 

Ring til politiet og sig at du vil være anonym, men at han har sagt sådan til dig.

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Meld ham! Han er ude på et skråplan og skal stoppes, før det går helt galt. 

Underligt, at han betror sig til dig - hvordan svarede du ham? 

Jeg blev helt målløs og fik sagt at han skulle tænke sig godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.